הריאיון, הסערה וההתנצלות: תאגיד השידור הציבורי כאן, שידר הערב (ד') התנצלות במהדורת החדשות בעקבות שידור הריאיון עם אביעד משה החשוד בניסיון רצח לאחר שדקר את אשתו, שירה איסקוב, עשרות פעמים ונאשם בהתעללות בבנם הקטן.
התנצלות חדשות כאן על שידור הכתבה עם אביעד משה
"אתמול בחרנו לשדר כתבה המביאה את טיעוניו של אביעד משה, הנאשם בהתעללות בבנו ובנסיון הרצח של רעייתו שירה איסקוב, לפני כשלושה חודשים", אמרה מגישת המהדורה, דוריה למפל. "בראש ובראשונה אנחנו מבקשים להתנצל מעומק הלב בפני שירה איסקוב, בנה ומשפחתה. גם בפניכם, הצופים והצופות, אנחנו מבקשים להתנצל. שידור הכתבה היה טעות. הריאיון הוסר מכל הפלטפורמות של כאן חדשות ונסיק מסקנות כדי שמקרה כזה לא יישנה".
2 צפייה בגלריה
אביעד משה שירה איסקוב
אביעד משה שירה איסקוב
מתנצלים על שידור הריאיון איתו
עוד קודם לכן היום ברשתות החברתיות הביעו רבים זעם על ההחלטה לשדר את הריאיון עם משה, בהם שירה ווישניאק, אחותה של מאיה ווישניאק, שנרצחה על ידי בן זוגה, כתבה בעקבות הריאיון: "למי ששכח, לפני בדיוק חצי שנה, התפרסמה כתבה מבזה ומזעזעת - ריאיון עם גלית אלמוג, אימו של הרוצח של מאיה שלי, עמית אלמוג. מאיה לא נשארה בחיים ושירה כן". היא הוסיפה כי בכתבה ההיא, ששודרה באולפן שישי, "אימו של הרוצח של מאיה טענה כי בנה אינו רוצח, כי משפחתם סובלת כמו משפחתנו, כי היה לו 'התקף שיגעון' ועוד שלל טענות אבסורדיות שנועדו לשכנע את הציבור שהרוצח של מאיה לא שפוי".
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצרו של עמית אלמוג החשוד ברצח מאיה ווישניאק
הארכת מעצרו של עמית אלמוג החשוד ברצח מאיה ווישניאק
אימו התראיינה - אחותה התרעמה. מאיה ווישניאק (מימין) ורוצחה, עמית אלמוג
(צילום: מוטי קמחי)
כאמור הכתבה הוסרה מהאתר של כאן ולאחר מכן כתבה בטוויטר לילי בן עמי, אחות של מיכל סלה שנרצחה אף היא על ידי בן זוג מתעלל: "בשעה האחרונה כאן הסירו מהאתר את הריאיון שערכו עם הרוצח אביעד משה. הלינק כבר לא עובד וטוב שכך. אסור לתת לרוצחים במות ציבוריות לנרמל רצח נשים, להתמסכן ולהונות צופים. שאביעד ידבר רק לקירות תא כלא אטום".