בשורה למעריצי סדרת ספרי "דמדומים": הסופרת סטפני מאייר הכריזה היום (ב') כי הספר החדש בסדרת הפנטזיה ייצא לאור בארצות הברית ב-4 באוגוסט. הספר החמישי בסדרה ייקרא Midnight Sun ויגולל את סיפור אהבתם של הערפד אדוארד קאלן והנערה בלה סוואן מנקודת מבטו של קאלן.
2 צפייה בגלריה
(כרזת הסרט)
בריאיון לתוכנית הבוקר של רשת ABC האמריקנית הסבירה מאייר מדוע בחרה להוציא את הספר דווקא בתקופה שבה העולם מתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה: "אני מקווה כי הוא יעניק לקוראים מעט הנאה וציפייה, ולאחר שייצא גם את ההזדמנות לחוות עולם דמיוני לזמן מסוים". מאייר הוסיפה כי "אלו זמנים מטורפים ואני לא משוכנעת שזה הזמן הנכון להוציא את הספר, אבל חלקכם חיכיתם לו כל כך הרבה זמן".
הספר הראשון בסדרה המצליחה פורסם לפני 15 שנים ומכר למעלה מ-100 מיליון עותקים ברחבי העולם. בעקבות הצלחתו הגדולה כתבה מאייר שלושה ספרי המשך שזכו להצלחה גדולה גם כן. הספרים עובדו לסדרת סרטי קולנוע בכיכובם של קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון אשר גרפו יותר משלושה מיליארד דולרים ברחבי העולם.
2 צפייה בגלריה
סטפני מאייר
סטפני מאייר
סטפני מאייר
(צילום: GettyImages)
לספר החדש מצפים המעריצים תקופה ארוכה, כבר מ-2008 לאחר שמאיירס פרסמה בבלוג שלה טיוטה ראשונה שלו. היא גנזה את הפרויקט בשעתו משום שפרקים נוספים מן הספר העתידי הודלפו. כעת, יגלו סופסוף המעריצים עוד פרטים על סיפור הרקע של אדוארד ויקבלו טעימה נוספת ממערכת היחסים בינו לבין בלה.