אחרי שהודיעו על מופע משותף - סאבלימינל והצל כינסו היום (ה') מסיבת עיתונאים בתל אביב שבה דיברו על הדרך המשותפת שלהם, כאחד מהצמדים המצליחים במוזיקה בישראל.
סאבלימינל והצל במסיבת עיתונאים בתל אביב
(צילום: רן בוקר)
סאבלימינל פירט מה הוביל לסכסוך בינו ובין הצל מבחינתו: "אני הודעתי ליואב בסוף 2008 שאני רוצה לשנות את ההתקשרות", הסביר, והוסיף כי המהלך נבע בשל עניינים כלכליים, "יואב (אליאסי, הצל, ר"ב) יצא נורא כועס ופגוע ונאמרו כל מיני דברים שהם לא בהכרח אמת, ומאוד העליבו אותי ופגעו בי וזה השאיר בי צלקת. זה השאיר רושם מאוד לא נכון לגביי. אני חייב להגיד שאני מאוד מאוד שמח שהניקיון הזה קרה. תמיד חשבתי שמעבר לרמה האישית שלנו, ברמה הלאומית יש אשכרה דור שלם שגדל על המוזיקה שלנו ושזה הרבה יותר ממוזיקה בשבילם. זה מאוד חשוב להעביר מסר שאנחנו יכולים ביחד".
סאבלימינל הוסיף כי גם התנצל בפני הצל: "גם אני ביקשתי מיואב סליחה על כל הדברים שאולי העליבו אותו. אני חושב שבכל שיחה איתו מפתיע אותי מחדש כמה הוא התבגר. הוא עבר איזו סדנה פצצתית של החיים והיום בהרבה סיטואציות שאני הובלתי - אתן לו להוביל אותם. אנחנו חרמנים לעשות מוזיקה חדשה".
1 צפייה בגלריה
סאבלימינל והצל
סאבלימינל והצל
"חרמנים לעשות מוזיקה חדשה". אבלימינל והצל
(צילום: מוטי קמחי)
גם הצל פירט את מה שהוביל לסכסוך בין השניים: "התחלנו את הכול בתור שני ילדים בני 15 שהסתכלו אחד לשני בעיניים והתאהבו, והצלחנו ברמות שאי אפשר היה לדמיין בכלל. אני חושב שהגשמנו כל פנטזיה וחלום, ולרוע המזל נכנס הרבה אגו עם הצלחה וזה נהיה מאוד אינטנסיבי. הפרדנו כוחות ואז אני יצאתי משם די ממורמר ובמשך השנים אמרתי דברים שלא הייתי צריך להגיד אותם, כמו אישה שבורת לב, לכלכתי וטינפתי ואמרתי דברים שלא היו אמיתיים וזה בא מכאב ועשר שנים לא דיברנו".
עוד הצל הוסיף כי השניים ישבו לליבון העניינים אתמול, בשיחה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה: "עשינו מייק-אפ סקס", צחק, והוסיף "אנחנו כאן ואני מקווה שהפעם אנחנו בוגרים יותר וחכמים יותר. אני אוהב אותך וסליחה על הימים עברו, בזבזנו עשר שנים על חארטה ועכשיו אני פה כדי לתקן".
השניים הכריזו על מופע האיחוד במהלך מופעו של סאבלימינל במועדון הבארבי בתל אביב שלשום, אולם לא ממהרים להכריז על היותם כצמד. "אנחנו לא המחליפים של סטטיק ובן אל", אמר הצל בבדיחות הדעת, אולם הוסיף כי הם יצאו לסיבוב הופעות וככל שיחלוף הזמן, יחליטו האם האיחוד הזה יהפוך לצמד כבעבר, זאת בין היתר בשל עיסוקיהם השונים של השניים בנפרד.
עוד סאבלימינל נשאל האם דעותיושל הצל ופרסומיו ברשתות החברתיות עלולים להזיק לשיתוף הפעולה, וזה השיב כי "אם תהיה פגיעה, זה חלק מהמחיר", אולם הוסיף שהוא והצל חושבים באופן דומה בהרבה סוגיות. השניים נשאלו במסיבת העיתונאים למי יצביעו בבחירות, הצל השיב כי יבחר באיתמר בן גביר וסאבלימינל אמר כי ישים בקלפי את פתקו של בנימין נתניהו.