הבשורות הקשות מאירועי הטרור הרצחניים ממשיכות להכות בישראל בכלל ובעולם התרבות בפרט: אביב ברעם, המפיק הטכני של חנן בן ארי ועברי לידר, נהרג בעוטף עזה בעת שלקח חלק בכיתת הכוננות בכפר עזה.
1 צפייה בגלריה
מתוך האינסטגרם של חנן בן ארי
מתוך האינסטגרם של חנן בן ארי
מתוך האינסטגרם של חנן בן ארי
(צילום: מתוך האינסטגרם של חנן בן ארי)
ברעם, בן 33, עבד במשך תקופה ארוכה עם לידר, ועם בן ארי החל לעבוד בחודשים האחרונים. בימים האחרונים הוא נחשב לנעדר אחרי שנותק עימו הקשר, והיום נודע בצער רב כי מחבלי חמאס הרגו אותו.
הפנייה ישראל במלחמה לנרצחים ולחללים
"התבשרנו עכשיו על הנורא מכל: חברנו הטוב והאהוב אביב ברעם, נפרד מאיתנו בקרב גיבורים בהגנה על ביתו בכפר עזה", ספד לידר בחשבון האינסטגרם שלו. "ההודעה הקשה והכואבת שמה סוף לימים מתוחים ודאגה מורטת עצבים של כולנו. אין מילים שיכולות לתאר את התחושות הקשות, אין לב שיכול להכיל שבר כזה. אביב מנהל ומלווה את הבמה שלי למעלה מעשר שנים ואני גאה שהיה לי לחבר. הוא וחיוכו המיוחד תמיד יהיו חלק בלתי נפרד מהמשפחה הגדולה שלנו. הוא השאיר אחריו אישה ושני ילדים. עכשיו נשאר לנו רק להתגעגע. שולח חיבוקים למשפחתו הקרובה".
גם בן ארי, שעימו כאמור עבד ברעם רק מספר חודשים, ספד לו. "אביב המפיק הטכני שלנו נרצח בקרב על ביתו בעוטף עזה", כתב בן ארי, "רק בחמישי האחרון צחקנו יחד. התרגשנו לקראת הטיסה לארצות הברית, איחלנו חג שמח. רק התחלנו להכיר. ארבעה חודשים של עבודה משותפת. תודה לך אביב, על כל רגע איתך. אנחנו כולנו אבלים יחד עם משפחתך. אתה גיבור שלנו. ננצח וננקום".