סערת זריקת הבקבוק וההתבטאות של אייל גולן בהופעה באשקלון: יוני אשר, אביהן של רז ואביב אשר שנחטפו על ידי ארגון הטרור חמאס ושוחררו מהשבי, שיתף תמונה של אביב עם קוקיות וכתב כי "ילדות קטנות עם קוקיות הן דווקא סמל לחוזקה, ולא לחולשה". האב למעשה מתייחס להתבטאותו של גולן שספג בקבוק לפניו, וכינה את הזורק בין היתר "ילדה עם קוקיות", יש לציין כי הזמר מיהר להתנצל על דבריו.
"שש שעות בממ"ד של סבתא עד שנחטפת בידי מחבלים. 170 פגזים של מסוק שנורו עלייך. 1 רסיס ברגל שלך. 49 יום הישרדות בשבי חמאס", הוסיף אשר כדי להמחיש את גבורת בתו.
בקבוק מושלך על אייל גולן בהופעה באשקלון
(צילום: אהרון אוחיון)
מי שביקש להתייחס לתופעת זריקת החפצים על אמנים, ולאו דווקא למילים שבחר גולן, הוא הזמר רן דנקר. "כשקורה דבר כזה אני משער שזה פוגע מאוד, גם פוגע נפשית", אמר דנקר בתוכנית של מאיה וקותי בכאן גימל. "וכן, לפעמים יוצאות לנו קללות שאפשר אולי לנסות להוציא אותן מהלקסיקון, ׳קוקסינל׳ וזה, אבל בואו - קורה דבר כזה וזורקים עליך משהו, יוצאים ממך עצבים. אני חושב שמה שצריך להתייחס אליו פה זה באמת התופעה המכוערת הזאת שנהייתה טרנד שחשבתי שחלף מהעולם אבל חזר. מה שצריך לעשות להבא ברגע כזה הוא לעצור את ההופעה. שאותו בחור או בחורה יצאו החוצה, ושיהיה סוג של שיימינג - שאנשים ידעו שלא עושים דבר כזה".
1 צפייה בגלריה
רגע פגיעת הבקבוק באייל גולן בהופעה באשקלון
רגע פגיעת הבקבוק באייל גולן בהופעה באשקלון
רגע פגיעת הבקבוק באייל גולן בהופעה באשקלון
(צילום: אהרון אוחיון)
התבטאותו של גולן שכינה את זורק הבקבוק גם "קוקסינל", עוררה גם את זעמה של יושבת ראש נעמ"ת שאומנם בירכה את הזמר על התנצלותו, אבל גינתה את האמירה והוסיפה כי "אם הוא באמת מתנצל אולי כדאי שיגבה זאת במעשים ויתרום את רווחי ההופעה לגופים שמקדמים את אותן אוכלוסיות שבהן פגע, ארגוני קהילה גאה והעצמת ילדות, כן גם כאלו שיש להן קוקיות".