בשבועיים האחרונים הרשת גועשת בעקבות פרסומים על שינויים מרחיקי לכת שעתידים לחול באולפני DC תחת הנהלתם של ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה") ופיטר ספרן - בהם הקפאת העבודה על הפרק השלישי בסרטי וונדר וומן והדחתו של הנרי קאוויל מתפקידו של סופרמן. היום (ג') גאן הגיב בטוויטר על הטענה כי ב-DC בחרו "להעיף" את גל גדות.
1 צפייה בגלריה
גל גדות וג'יימס גאן
גל גדות וג'יימס גאן
גל גדות וג'יימס גאן
(צילום: מימין - EPA, משמאל - AP)
בתגובה למעריץ שכתב לגאן בטוויטר כי הוא "מחכה בקוצר רוח לראות מה אתם מתכננים לנו, אך יש לציין כי ההחלטה להעיף את גל גדות והנרי קאוויל (בעיקר אחרי שהודיעו על שובם) לא מעוררת ביטחון", גאן כתב: "אני לא מבין מאיפה הבאתם ש'העפנו' את גל".
לכתבות נוספות בנושא:
אמירתו של גאן יכולה להתפרש בשני אופנים: האחד הוא שגל אכן תמשיך להיות חלק מהיקום הקולנועי של DC, והשני הוא שגאן לא הודיע לגדות כי לא תמשיך בתפקידה כוונדר וומן, אך היא בחרה לעזוב מרצונה.
חילופי הדברים מגיעים לאחר שבסוף השבוע (ו') דווח באתר "הוליווד ריפורטר" כי בשל השינויים עליהם החליטו באולפנים, הקטעים שצילמו הנרי קאוויל בתפקיד סופרמן וגל גדות בתפקיד וונדר וומן לסרט "הפלאש" - ייחתכו.
תחושת "חוסר הביטחון" אותה מתארים המעריצים, נובעת בין היתר מכך שבתחילת החודש גדות צייצה בטוויטר כי היא מחכה לחלוק עם הקהל את הפרק הבא של "וונדר וומן", אולם יומיים אחר כך נחשף כי בהנהלת האולפנים החליטו להקפיא את העבודה על הסרט.
במאית סרטי "וונדר וומן", פטי ג'נקינס, התייחסה לסערה שהתעוררה בעקבות הפרסומים והדגישה כי היא לא הייתה זו שנטשה את הפרויקט או גרמה להקפאתו. על הכוכבת בסרטיה, גל גדות, כתבה: "המתנה הגדולה ביותר שקיבלתי במסע הזה. חברה אהובה, השראה ואחות. אין מילים לתאר עד כמה היא קסומה. היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים ואדם טוב יותר ממה שהעולם יכול לדמיין".