גאולה אבן סער בדרך לבית חדש: מגישת הטלוויזיה צפויה לחתום על החוזה בערוץ רשת בתור מנחת תוכנית הבוקר של הערוץ, כך נודע ל-ynet.
1 צפייה בגלריה
גאולה אבן סער
גאולה אבן סער
גאולה אבן סער
(צילום: אבי מועלם)
במידה והחוזה ייחתם - אבן סער תצטרף לרשת, אחרי שעזבה את השידור הציבורי בתום 30 שנה בעקבות החלטת התאגיד שלא לאפשר לה לשדר במהלך מערכת הבחירות בשל ניגוד העניינים בסיקור בעלה, שר המשפטים גדעון סער.
"הודעתי לתאגיד השידור הציבורי על התפטרותי", כתבה אבן סער בחשבון הטוויטר שלה בנוגע להודעת ההתפטרות. "תמיד האמנתי בשידור הציבורי ובמשך 30 שנה שמרתי לו אמונים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות למען הצופים. למרבה הצער, לא ניתנה לי האפשרות המקצועית הראויה להמשיך ולעשות זאת. כל אישה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו".
במהלך החודשים האחרונים מאז התפטרותה ניהלה אבן סער מגעים עם רשת, עד שלאחרונה אלה הבשילו ושני הצדדים החליטו לעשות את הצעד המשותף. אבן צפויה להגיש את תוכנית הבוקר לבדה, והיא תעשה זאת החל מינואר 2023. השלישייה, צביקה הדר, רותם ישראל ומירי מיכאלי לא ימשיכו. בכך רשת בתוך כשנה מחליפה שלושה פורמטים של תוכנית בוקר. כמו כן, הדר, ישראל ומיכאלי לא עודכנו על ידי הנהלת רשת בכוונה להחליפם, והתוודעו על כך רק בעקבות הפרסום ב-ynet.