לפני כשנה צולמה בברזיל עונת האולסטאר של תוכנית הריאליטי "גולסטאר", כשאחד הכוכבים הבולטים שם - אם לא הבולט שבהם - הוא הזמר אייל גולן.
במהלך צילומי התוכנית, שתשודר ב-HOT ותעלה היום (ד') לשידור ב-VOD, גולן נאלץ להתמודד מרחוק עם סערה שהתחוללה בארץ בעקבות כתבה שעסקה בפרשת "משחקי חברה", שבה נחשד הזמר בקיום יחסי מין עם קטינות, אולם התיק נסגר בסופו של דבר.
מתוך "גולסטאר אולסטאר"
(באדיבות HOT)
בהפקת התוכנית הכינו עבור גולן סרטון מיוחד, שבו חבריו ומשפחתו שרים לכבודו, וכשצפה בו והבחין בילדיו ליאם ואלין (מגרושתו אילנית לוי) - הוא פרץ בבכי. "הילדים האלה צריכים לעבור את כל מה שאני עושה בחיים שלי", אמר גולן בדמעות. "שני הילדים האלה לא עשו כלום בחיים שלהם, ולא מגיע להם לעבור מה שהם עוברים. כיף להגיד 'הזמר הכי גדול במדינה', הכל טוב. בסופו של דבר, כל החיים שלי המטרה שלי הייתה לשמח אנשים, ואני מצליח לשמח אנשים, אבל את הילדים שלי אני לא מצליח לשמח".
חוץ מילדיו של גולן, בקליפ השתתפו גם אמו של הזמר, רונית, חבריו לחברת ההפקה שבבעלותו, הזמר איתי לוי (שמאז כבר הספיק להיפרד מגולן), הזמר לואי עלי והזמרת נסרין קדרי.
1 צפייה בגלריה
אייל גולן ב"גולסטאר אולסטאר"
אייל גולן ב"גולסטאר אולסטאר"
"את הילדים שלי אני לא מצליח לשמח". אייל גולן ב"גולסטאר אולסטאר"
(צילום מסך, HOT)
גם מנהלו ושותפו לשעבר של גולן, בני פרץ, השתתף בצילומי הקליפ, אולם צונזר ממנו בעקבות הסכסוך שאליו נקלעו השניים, וכעת נמצא בבוררות.
צפו בקטע מתוך התוכנית שתעלה לערוץ HOT REAL ביום ראשון.