טרנד הטיקטוק האחרון, שבו ילדים מודיעים למשפחותיהם שמפורסם אהוב עליהם הלך לעולמו במפתיע תפס תאוצה בשבועיים האחרונים. רק שלא תמיד התוצאה מחויכת בסוף, לפעמים דווקא ההפך הוא הנכון - תשאלו את בנה של אנג'לה באסט ("הפנתר השחור: וואקנדה לנצח".
1 צפייה בגלריה
מייקל ב. ג'ורדן ואנג'לה באסט
מייקל ב. ג'ורדן ואנג'לה באסט
מייקל ב. ג'ורדן ואנג'לה באסט
(צילום: AP)
סלייטר ואנס, בנה בן ה-16 של השחקנית המוערכת, נאלץ להתנצל לאחר שהיה שותף לטרנד וניסה למתוח את הוריו; ואנס אמר להם שמייקל ב. ג'ורדן, מי שגילם את קילמונגר בשני סרטי "הפנתר השחור" לצידה של אמו, הלך לעולמו בגיל 35 בלבד.
באסט הייתה המומה ונשמעה אומרת "אוי אוי אוי אוי", עד שהבינה שהיא קורבן למתיחה מרושעת וחסרת רגישות. בעקבות הווידאו ואנס ספג לא מעט ביקורות ברשת עד שהחליט להסיר את הסרטון מחשבון הטיקטוק שלו, לא לפני שהפך לוויראלי ונמצא זמין לצפייה בלא מעט חשבונות אחרים.
(הסרטון שעורר סערה)
בתגובה העלה סרטון, שבו התנצל על מעשיו. "אני רוצה להציע את התנצלותי הכנה על כך שלקחתי חלק בטרנד כה פוגעני", אמר. "אני רוצה להתנצל בפני כל משפחתו של מייקל ב. ג'ורדן, משפחתו המורחבת ובפני מייקל ישירות, שהוא אליל עבורי, וזה היה חוסר כבוד מוחלט עבורי להשתתף בטרנד הזה".
הוא המשיך: "אני לא מאחל להשלכות רעות בעקבות הפעולות שלי כלפי המשפחה שלו או ההורים שלי, כי זה לא מגיע להם. אני מודה שזו הייתה טעות שלי ואני מקווה שזה יכול להוות שיעור לכל מי שמשתמש ברשת החברתית ככלי ומקור לבידור כדי להבין באמת שלפעולות שלנו יכולות להיות השלכות שיכולות להשפיע לא רק עליך.
"אני רוצה להתנצל על כל פגיעה שגרמו הפעולות שלי למר ג'ורדן או להורים שלי או לכל אחד אחר שיכול להיות מעורב בכך, ואני באמת באמת ובכנות מצטער".
אחת הסיבות לביקורת הקשה נגדו היא מותו של הכוכב הגדול של "הפנתר השחור", צ'דוויק בוזמן, שהלך לעולמו לפני מעט יותר משנתיים לאחר מאבק במחלת הסרטן בגיל 43. למעשה, "וואקנדה לנצח", סרט ההמשך שיצא השנה, משמש ביותר ממובן אחד כהספד ארוך עבור בוזמן, שהיה חבר קרוב של צוות השחקנים.