השחקנית שירה האס זכתה הערב (ג')בפרס חבר השופטים על תפקידה בסדרה "טיפול לילי" של yes בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של מונטה קרלו, שמתקיים זו השנה ה-63.
נאום הזכייה של שירה האס בפסטיבל מונטה קרלו
"שלום כולם, תודה רבה על הכבוד הגדול הזה", אמרה השחקנית בסרטון התודה שלה שהוקלט מראש - שכן השחקנית נמצאת בצילומים בארצות הברית. "הלוואי והייתי יכולה להיות שם איתכם. 'טיפול לילי' היא סדרה על ריפוי, על כאב ועל אהבה. אני אוהבת את הסדרה הזו מאוד. גילום התפקיד הזה היה משמעותי עבורי ברמה הכי האישית אז תודה רבה לרענן היוצר שלה".
עוד הודתה השחקנית לשותפיה להפקה, כמו גם ליוסף סוויד שמשחק בתפקיד הראשי, לקרוביה ולמשפחתה - ולאימה, שהלכה לעולמה בשנת 2022. "אני מתגעגעת אליה בכל יום ובכל רגע, וכמו כל דבר בחיי גם ההישג הזה הוא בזכותה ומוקדש עבורה", אמרה.
1 צפייה בגלריה
יוסף סוויד, שירה האס
יוסף סוויד, שירה האס
שירה האס
(צילום מסך, מתוך הנאום שלה בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של מונטה קרלו)
עלילת "טיפול לילי", בכיכובם של יוסף סוויד, שירה האס וירון ברובינסקי, עוקבת אחר סיפורו של פסיכולוג הנאלץ לקבל את מטופליו רק בשעות הלילה, והיא צפויה לעלות בשבוע הבא ב-yes.
גם היוצר הישראלי בן שני ייצג את סרטו "שולחן לשמונה" ב"עובדה" שהיה מועמד לפרס Golden Nymph Award בפסטיבל, אך לא זכה בפרס. הסרט עוסק בחיים החדשים של אביגיל עידן, בתו של צלם "ידיעות אחרונות" ו-ynet, רועי עידן ז"ל, שנרצח ב-7 באוקטובר בעת שתיעד את פלישת המחבלים לחופי ישראל. גם אשתו של עידן, סמדר, נרצחה באותו הבוקר כשאחיה של אביגיל - מיכאל ועמליה - התחבאו בארון במשך 12 שעות.