לייט בלומר: אנג'לה אלווארז בת ה-95 זכתה בפרס הגראמי הלטיני לאמנית החדשה הטובה ביותר. בכך, רשמה אלווארז רגע היסטורי בתור הזוכה המבוגרת ביותר שאי פעם זכתה בפרס. יחד איתה זכתה בפרס גם סילבאנה אסטרדה בת ה-25.
2 צפייה בגלריה
אנג'לה אלווארז
אנג'לה אלווארז
אנג'לה אלווארז
(AP)
במשך שנים ארוכות נהגה אלווארז, קובנית-אמריקנית, לכתוב שירים ולבצע אותם בפני משפחתה וחבריה. רק בגיל 90 אזרה אומץ להופיע מול קהל רחב, במועדון ההוליוודי "אבאלון". לאחר מכן הקליט נכדה קרלוס את שיריה לאלבום "אנג'לה אלווארז", בעזרת השחקן הקובני-אמריקני אנדי גרסיה, שגם הנחה את ערב הופעתה במועדון. אלווארז אף הופיעה ושרה בחידוש לסרט "אבי הכלה" מהשנה האחרונה, שבו מככב גרסיה.
"לאלו שטרם הגשימו את חלומותיהם", אמרה אלווארז בנאום הזכייה שלה בטקס שנערך ביום חמישי האחרון, לקול מחיאות כפיים עזות, "דעו כי למרות שהחיים קשים, תמיד ישנה דרך החוצה, ועם אמונה ואהבה ניתן להגשים הכול. לא ויתרתי, תמיד נלחמתי. אני מבטיחה: לעולם לא מאוחר מדי".
2 צפייה בגלריה
אנדי גרסיה
אנדי גרסיה
גילה אותה לעולם. אנדי גרסיה
(AP)
אלווארז נולדה בקובה שלפני המהפכה של פידל קסטרו, ונאסר עליה לעסוק במוזיקה על ידי אביה וסבה השמרנים. ובכל זאת כתבה שירים בהיחבא. בראשית שנות ה-60, אחרי שקסטרו עלה לשלטון, שלחה את ילדיה לארצות הברית, ובהמשך הצטרפה אליהם והמשפחה השתקעה בלואיזיאנה. לתשומת לב ציבורית החלה אלווארז לזכות רק לאחר שגרסיה החל בהפקת סרט תיעודי עליה, "מיס אנג'לה", שליווה את הופעתה הראשונה ב"אבאלון" ויצא ב-2021.