דני רופ ב"העולם הבוקר"
פרשת התקרית המטרידה של דני רופ בשידור חי: חרף התנצלותו של מגיש הטלוויזיה והחזאי דני רופ - הדר אוחיון, שהתארחה בתוכנית הבוקר ונכחה בסיטואציה, מתקשה לסלוח. אוחיון באה לאולפן לדבר על פגיעה מינית שחוותה בעצמה כשהייתה בת 14.
"זה היה מזעזע ותת רמה. באתי בתור אחת שעברה טראומה. רציתי לשבת ולשתף מול כל המדינה ולהראות לנערים ונערות שהם לא לבד. זה סיפור אישי שלי. היה לי קשה מלכתחילה אבל ידעתי שאשב ואסביר את עצמי. ואז כשזה קרה התביישתי לדבר, לא היה לי מה להגיד. ארבע בנות אפילו לא הגיבו לסיטואציה וזה למה, כי המנגנון הגנה הוא השתיקה", אמרה ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
הדר אוחיון, צעירה שהתארחה באולפן
הדר אוחיון, צעירה שהתארחה באולפן
הדר אוחיון, צעירה שהתארחה באולפן בזמן התקרית המביכה
אוחיון מוסיפה: "אני לא מבינה מה הוא חשב לעצמו. זה הציק לי. אני היום בת 18 וחצי, ואני לא רוצה להקטין את הסיטואציה, אבל תחשוב שילדה בת 12 שיש לה פוסט טראומה ורואה דבר כזה בטלוויזיה וחושבת שאולי זה לגיטימי כי אם מנחה בטלוויזיה עושה את זה, אולי זה בסדר. אני מקבלת מלא הודעות מאז, זה נשאר ומחלחל במיוחד לאנשים ולנשים שעברו טראומות כאלה".
2 צפייה בגלריה
מתוך "העולם הבוקר"
מתוך "העולם הבוקר"
מתוך "העולם הבוקר"
(צילום מסך)
בתוך כך התייחסה המגישה רותם ישראל לדבריה של הדר ולמקרה שאירע בשידור: "בהמשך לאירועי היום, אתחיל בזה שדני הוא חבר טוב וקולגה שאני מעריכה", כתבה ישראל בחשבון האינסטגרם שלה. "מההיכרות ומהעבודה איתו, אין לי ספק שלא הייתה לו שום כוונה רעה במה שעשה הבוקר. זו הייתה טעות מביכה, לא מצחיקה, ללא מחשבה תחילה שלא הייתה צריכה להיעשות ולראייה דני התנצל ולקח אחריות ואני בטוחה שלמד מהמקרה.
הסיבה שהחלטתי לכתוב את הדברים היא בעקבות התחושות הלא נעימות איתן יצאו מהשידור הדס והדר, האורחות שהגיעו להתראיין אצלנו הבוקר בנושא רגיש. לנו, כאנשי תקשורת ומובילי דעה, צריכה להיות אחריות אפילו גדולה יותר למעשים שלנו ולדברים שאנחנו אומרים. רמת ההשפעה שלנו חזקה ורחבה יותר ולכן אנחנו חייבים להיות רגישים יותר, מודעים יותר ובקיצור אחראים יותר. וזה רלוונטי אגב בכל הפלטפורמות. העידן שבו אנחנו חיים והשינויים שקורים בתקופה הזו מלמדים אותנו את זה מדי יום. חשוב שנהיה חלק מהשינוי לטובה ולא חלק מהבעיה".
כאמור רופ התנצל, אבל בערוץ רשת הודיעו שהוא מושעה מהגשת שידורים חיים.