ימים ספורים לאחר מותו של בנה, שינייד אוקונור אושפזה בבית החולים. הזמרת בת ה-55 צייצה בטוויטר אתמול (ה') כי היא "עם שוטרים בדרך לבית החולים. מצטערת שהעצבתי את כולם. אני אבודה בלי הבן שלי ואני שונאת את עצמי. בית החולים יעזור מעט. אך אני אמצא את שיין. זהו רק עיכוב".
הציוץ היה אחד מתוך סדרה של ציוצים שכתבה הזמרת בחשבון הטוויטר שלה מאז מותו של בנה ועסק בכאבה ובגעגועיה. היום היא צייצה שוב והתייחסה לציוציה הקודמים: "אני מצטערת על מה שצייצתי אתמול, אני עצובה מאוד, בני היה אהבת חיי, אני מצטערת שהעצבתי את טוסלה וכל אדם אחר על פני כדור הארץ גם. אני הרוסה בלי בני. אני מצטערת שהעצבתי את כולם".
1 צפייה בגלריה
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
(GettyImages)
בנה של אוקונור, שיין בן ה-17, הלך לעולמו בשבוע שעבר. אחרי יומיים שבהם נעדר ומשטרת אירלנד חיפשה אחריו, גופתו נמצאה בוויקלו, על אף שהיה אמור להיות תחת השגחה בבית חולים. אימו כתבה לאחר מותו: "בני היפהפה, נביאים נסטה עלי שיין או'קונור, האור של חיי, החליט היום לסיים את מאבקו הארצי ועכשיו הוא עם אלוהים. שינוח בשלום ושאף אחד לא יילך בדרכו".
במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו - עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כגון ער"ן בטלפון 1201 או באתר סה"ר .