מגזין "הניו יורקר" פיטר הלילה (ה') את העיתונאי הוותיק ג'פרי טובין, שבמהלך חודש אוקטובר נתפס כשהוא מאונן במהלך ישיבת זום, במחשבה שהמצלמה כבויה. מיד לאחר התקרית טובין הושעה מן המערכת, וכעת התקבלה ההחלטה הסופית בעניינו.
1 צפייה בגלריה
ג'פרי טובין
ג'פרי טובין
ג'פרי טובין
(צילום: AP)
במכתב שנשלח לעובדים, כתב סטן דנקן, בכיר בהנהלת "קונדה נסט", שמוציאה לאור את המגזין: "אני כותב כדי לשתף אתכם שהחקירה הפנימית שלנו בנוגע לג'פרי טובין הושלמה, וכתוצאה, הוא לא יועסק יותר בחברה". עוד נכתב בהודעה: "אני רוצה להבטיח לכולכם שאנחנו לוקחים את ענייני סביבת העבודה ברצינות. אנחנו מחויבים לעודד אווירה שבה כולם מרגישים שמכבדים אותם".
הכתב עצמו, עיתונאי ותיק ומוערן בן 60, צייץ בטוויטר: "פוטרתי היום מ'הניו יורקר' אחרי 27 שנות העבודה כחבר מערכת. תמיד אוהב את המגזין, אתגעגע לקולגות שלי - ואצפה לקרוא את עבודתם".
כאמור, טובין, שמשמש כפרשן גם ב-CNN, נתפס כשהוא מענג את עצמו במהלך שיחת זום מקצועית, בה נכחו אנשי "הניו יורקר" ותחנת הרדיו WNYC. השיחה עסקה בהכנות לקראת הבחירות לנשיאות בארצות. לפי כלי התקשורת, ייתכן כי האקט האינטימי נעשה במסגרת שיחת זום מקבילה, וקולגות העידו כי הם אינם סבורים שהוא חשף את עצמו בפניהם בכוונה תחילה. וטובין עצמו אמר באוקטובר: "חשבתי שאף אחד בשיחה לא יכול לראות אותי, ושהשתקתי את הווידאו".