אחרי ביטול הופעתו של ניק קייב בישראל, כחלק מביטול כולל של סיבוב הופעות הזמר, חלק מרוכשי הכרטיסים זועמים ודורשים את כספם חזרה - ולא בצורה של ואוצ'ר, אופן הפיצוי שהוכרז על ידי חברת ההפקות של שוקי וייס.
4 צפייה בגלריה
ניק קייב
ניק קייב
ניק קייב
(צילום: EPA)
יעל בן שלוש, אשר רכשה כרטיס להופעה של קייב, אמרה בזעם ל-ynet: "למה אני צריכה לחכות 18 חודשים? חיכיתי מספיק. למה הכסף שלי מוחזק כל הזמן הזה? למה אני צריכה לחכות שנתיים ומשהו לכסף שלי? איזו חוצפה. שיחזירו את הכסף ואני אחליט מה אני רוצה לעשות בו. ומי אמר שאחרי הקורונה לא יגיעו אמנים שאני פחות אוהבת?".
גם בעמוד הפייסבוק של חברת ההפקות של וייס התרעמו חלק מרוכשי הכרטיסים. "אם בוטל - תחזירו את הכסף. אל תכריחו אותי לקנות בכוח כרטיסים להופעות שלכם. רוב הלהקות והזמרים שאני אוהב לא באים ולא יבואו לארץ, אז לא מעניין אותי. בוטל - תחזירו את הכסף!", כתב גולש אחד.
4 צפייה בגלריה
תגובות רוכשי הכרטיסים
תגובות רוכשי הכרטיסים
תגובות רוכשי הכרטיסים
(צילום מסך מתוך פייסבוק)
גולשת אחרת הוסיפה: "שוקי וייס ממשיכים במדיניות הנוכחית. למה ואוצ'ר? כבר יש לי כרטיסים לשתי הופעות נוספות שלכם שאין לדעת מה יעלה בגורלן. אם לא תתחילו להחזיר כספים למי שמעדיף, בסופו של דבר תאבדו לחלוטין את אמון הלקוחות ותסללו את דרככם לערכאות משפטיות. אנשים השקיעו ממיטב כספם והם זכאים לקבל אותו בחזרה, בייחוד בתקופה זו".
לצד טענות אלו, יש גם מי שהחליט לתמוך במפיק המיתולוגי: "אני אקח שובר! נתמוך עד הסוף. לאמנות ולתרבות יש ערך שהוא הרבה יותר מכסף", כתב אחד הגולשים. גולשת אחרת הביעה גם היא תמיכה: "סומכת עליכם בעיניים עצומות. הוואוצ'רים זה רעיון נהדר, אני ממתינה בסבלנות לעדכונים בהתאם למצב ואלך לכל ההופעות המתוכננות, מחכה כבר לימים שפויים יותר. תחזיקו מעמד!". גורמים בהפקה אומרים כי בתום 18 החודשים, ניתן יהיה לקבל החזר כספי.
4 צפייה בגלריה
תגובות רוכשי הכרטיסים
תגובות רוכשי הכרטיסים
תגובות רוכשי הכרטיסים
(צילום מסך מתוך פייסבוק)
משוקי וייס נמסר בתגובה: "כבר פירטנו רבות על תאונת השרשרת הכלכלית שהענף חווה, ואנו ממשיכים לעבוד יחד עם האמנים והאולמות/פארקים אשר קיבלו מקדמות גדולות, שהועברו כבר בתורן לתשלומי ספקים שונים במסגרת היערכויות הגופים למופעים המתוכננים. אנו ממשיכים לעשות כל מאמץ כדי לשוב ולקיים את אירועי התרבות שאנחנו כל כך אוהבים, תוך כדי שמירה על הקהל שלנו, הצוותים העובדים והאמנים המופיעים. ובמקביל, גם להתחיל בשיקום ענף התרבות, ולהמשיך ולהביא אליכם את ההופעות הטובות ביותר לאחר סיום המשבר.
4 צפייה בגלריה
שוקי וייס
שוקי וייס
שוקי וייס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כפי שנוהגים כלל עמיתינו בחו"ל - אנו פועלים לזכות את רוכשי הכרטיסים למופע שבוטל/נדחה בוואוצ'ר אשר אותו יוכל לממש למופעים החדשים של ניק קייב, או לחילופין לכל אחד מופע ממופעי שוקי וייס (רד הוט צ׳ילי פפרס, סלין דיון, פיקסיז, מוריסי, פורטיסחרוף, ומופעים נוספים שיפורסמו בשנה האזרחית החדשה). ערכו של הוואוצ'ר למימוש בהופעה שבחר הלקוח יהיה בשווי של 110% מסכום הרכישה המקורי (כך למשל כרטיס שנקנה ב-400 שקל יעמיד לזכות הרוכש סכום של 440 שקל בואוצ'ר).
תוקפו של הוואוצ'ר יהיה 18 חודשים מיום המופע המקורי. בהקשר זה חשוב לנו להדגיש פעם נוספת כי משבר הקורונה - אשר טרם הגיע לסיומו - יצר נסיבות קיצוניות וחסרות תקדים, במשק בכלל ובשוק האירועים וההופעות בפרט; ואנו נפעל לעדכן את מדיניותנו בעניין, בהתאם להתפתחויות ו/או הנחיות רגולטוריות חדשות".