כריס לדסמה, שהיה העורך המוזיקלי של "משפחת סימפסון", הלך לעולמו בגיל 64. הידיעה על מותו פורסמה בתום הפרק ששודר שלשום (א') בארצות הברית.
1 צפייה בגלריה
"משפחת סימפסון" נפרדת מכריס לדסמה
"משפחת סימפסון" נפרדת מכריס לדסמה
"משפחת סימפסון" נפרדת מכריס לדסמה
(צילום מסך)
לדסמה עבד ב"משפחת סימפסון" מאז עלייתה ב-1989 ועד שעזב ב-2022 בעקבות בעיות בריאותיות. הוא עבד על 735 פרקים של הסדרה, ותיעד חלק גדול מעבודתו בבלוג בשם Simpsons Music 500.
קולגות שעבדו עמו ספדו לו ברשתות החברתיות; "כריס לדסמה היה איש מתוק שאהב את העבודה שלו והיה ממש ממש טוב בה. אנחנו מתגעגעים אליו", כתבה קרולין אומין, תסריטאית בתוכנית. ג'וש ויינשטיין, ששימש בעבר כמפיק וכתסריטאי של "משפחת סימפסון" כתב: "כריס לדסמה היה אחד האנשים החביבים והמגה-מוכשרים שעבד בצוות מלא באנשים אדיבים ומגה-מוכשרים".
"כריס לדסמה היה בחור מתוק ושטותניק עם לב ענק - חייו המוזיקליים המדהימים התנגנו במשך למעלה יותר מ-33 שנים", ספד לו מפיק הסדרה ומנהל התוכנית מאט סלמן.
ג'ייק שייפר, שהחליף את לדסמה כעורך המוזיקלי של התוכנית בשנה שעברה, כתב: "התשוקה של כריס לדסמה למוזיקה ול'משפחת סימפסון' היוותה השראה. אני אסיר תודה על הזמן שיצא לי לבלות איתו השנה. הוא היה מנטור נהדר ואדם אמיתי. לבי עם משפחתו".