שיר אבוד שמעולם לא הושמע, ובו משתתפים חברי הביטלס ג'ורג' האריסון ורינגו סטאר, הושמע היום (רביעי) בפעם הראשונה. השיר Radhe Shaam נכתב והופק על ידי העיתונאי סורש ג'ושי והוקלט ב-1968, בתקופת השיא של הלהקה. האריסון מנגן בו על הגיטרה וסטאר על התופים. קלטת המאסטר שלו נותרה בביתו של ג'ושי בבירמינגהאם מאז.
"הוא אבד ונמצא פעמים רבות", סיפר לרדיו של ה-BBC ג'ושי בן ה-75, "אבל לא הייתה לנו הזדמנות לשחרר אותו, ואז במהלך הסגר, הוא נמצא שוב, והוחלט שהגיעה השעה לתת לאנשים אחרים לשמוע אותו".

1 צפייה בגלריה
ג'ורג האריסון רינגו סטאר
ג'ורג האריסון רינגו סטאר
ג'ורג האריסון ורינגו סטאר
(GettyImages)

ג'ושי היה חברו של האריסון, ואף הכיר לו את המוזיקאי רווי שנקר, מי שהשפיע על האריסון רבות ולימד אותו לנגן על סיטאר. באותה תקופה הוא עבד על המוזיקה לסרט דוקומנטרי באולפני טרידנט בסוהו, לונדון, היכן שהאריסון וסטאר הקליטו את Hey Jude. השניים נכנסו לאולפן והציעו לנגן בהקלטה לצד המוזיקאי ההודי הקלאסי אשיש קאן. "התחלנו לדבר על פילוסופיה", סיפר ג'ושי בתוכנית הרדיו והוסיף כי האריסון רמז על מתחים הולכים וגוברים בתוך הלהקה. תוך שנתיים הלהקה תתפרק.
השיר עצמו סובב סביב הרעיון שכולנו אחד ושהעולם הוא הצדפה שלנו" סיפר ג'ושי, "משהו שכולנו הבנו במהלך המגיפה". בינתיים השיר הושמע ל-100 אנשים בלבד במוזיאון הביטלס שבליברפול. מחר הוא ייצא לאור והכנסותיו יועברו לצדקה.