כ-28 שנים אחרי שעלה לראשונה, המחזמר "ספר הג'ונגל" ישוב לבמה בקיץ הקרוב בהפקה חדשה בבימויו של חנוך רוזן הכוללת את הקאסט המקורי.
1 צפייה בגלריה
מתוך "ספר הג'ונגל"
מתוך "ספר הג'ונגל"
מתוך "ספר הג'ונגל"
(צילום: באדיבות ארבל תקשורת)
המחזמר, שהוצג לראשונה בשנת 1996 ואף זכה בזכה בפרס התיאטרון הישראלי באותה שנה, הפך עם השנים לחלק מנוף ילדותם של רבים בישראל. "'לפנות את השבילים כי אנחנו הפילים...', אלפי ילדים שצעדו בסלון ביתם בתור פילים לפני 28 שנה, יביטו עכשיו על ילדיהם שלהם ויחייכו מאוזן לאוזן, כי גם הם יכירו את גיבורי הילדות של הוריהם", אמר חנוך רוזן שביים את המחזמר המצליח לפני כמעט שלושה עשורים, וישוב לביים את מהדורת 2024. עוד הוסיף כי "בחידוש חשבתי שהכי נכון להיצמד למקור, למחזמר הקסום ולתת לו נגיעה של ברודווי בתפאורה, במעופים בפסקול - להביא את ברודווי לתל אביב עם צוות אנרגטי של רקדנים ואקרובטים שיחברו לקאסט המקורי והאהוב. הולך להיות מרגש".
בהפקה המחודשת טוביה צפיר ישוב לתפקיד בלו הדב, ששי קשת לתפקיד בגירה הפנתר, אלי דנקר לתפקיד שירחאן הנמר, יוסי טולדו לתפקיד קא הנחש, אבי יפה לתפקיד פאקלי הסנאי ופיני קדרון יגלם שוב את מנהיג הפילים. ההפקה מבטיחה כי גם השירים האהובים שחיברו אפרים סידון ומירון מינסטר, יקבלו הפקה מוזיקלית עכשווית.
מתוך "ספר הג'ונגל"
(באדיבות ארבל תקשורת)
באופן מובן מי שלא ישוב לתפקידו של מוגלי הוא תום אבני, שהיה בן עשר כששיחק במחזמר הפופולרי, ואודישנים לליהוקי מוגלי ובאנה החדשים יחלו ב-1 במאי. ההפקה החדשה תעלה במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב ב-14 באוגוסט, ומכירת הכרטיסים תיפתח ב-19 במאי.