בריטני ספירס לא תחזור להופיע כל עוד אביה שולט בקריירה שלה, יוצאת נגד אחותה ג'יימי לין ספירס ומאוכזבת מיוצרי הסרטים התיעודיים שנעשו עליה, שהציפו מחדש את רגעי השפל מעברה - כך טוענת הזמרת בפוסט חדש שפרסמה הלילה (א') בעמוד האינסטגרם שלה.
3 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס
(AP)
בפוסט האמוציונלי, ספירס בת ה-39 מבקשת להעביר מסר לאלה שמבקרים את סרטוני הריקוד שהיא מפרסמת ברשת החברתית. "תראו, אני לא הולכת להופיע על במה כלשהי בזמן הקרוב, כשאבא שלי שולט במה שאני לובשת, אומרת, עושה או חושבת! עשיתי את זה ב-13 השנים האחרונות. אני מעדיפה לפרסם סרטונים - כן, מהסלון שלי - במקום להופיע בווגאס, המקום שבו אנשים היו כל כך רחוקים ממני שהם אפילו לא יכלו ללחוץ לי את היד", כתבה.
"ולא, אני לא הולכת לשים על עצמי כמויות של מייק-אפ ואעלה שוב על הבמה מבלי שאוכל לעשות מה שאני באמת רוצה, כשברקע משמיעים במשך שנים רמיקסים לשירים שלי, ואני מתחננת שישימו מוזיקה חדשה שלי בהופעות שלי עבור מעריצים שלי… אז אני מוותרת!".
ספירס, כאמור, גם מפנה אש כלפי אחותה הקטנה, ג'יימי לין ספירס, כשהיא כותבת: "אני לא אוהבת שאחותי הגיעה לטקס פרסים והופיעה עם רמיקסים לשירים שלי! מי שהייתה אמורה להיות מערכת התמיכה שלי פגעה בי עמוקות!". על פי אתר "דדליין", נראה כי היא מתייחסת להופעה של ספירס הצעירה בטקס פרסי המוזיקה של רדיו דיסני ב-2017, שבו קיבלה בריטני את פרס האייקון. הדברים הללו בעצם מבהירים כי את הפוסט הקודם שפרסמה בנושא - שבו תקפה את מי שכינתה "האנשים הקרובים אליה ביותר", בטענה שמעולם לא היו שם עבורה וכעת לפתע עושים זאת בצורה פומבית - אכן היה מכוון לאחותה, ששמרה על שתיקה יחסית בנושא ורק לפני מספר ימים פרסמה: "ברגע שבוחרים בתקווה, הכול אפשרי. אלוהים יקר, אפשר בבקשה שנסיים עם הבולשיט הזה אחת ולתמיד? אמן".
3 צפייה בגלריה
ג'יימי לין ספירס
ג'יימי לין ספירס
"מי שהייתה אמורה להיות מערכת התמיכה שלי פגעה בי עמוקות". ג'יימי לין ספירס
(צילום: AP)
בהמשך הפוסט, בריטני יצאה במפתיע נגד יוצרים שפרסמו סרטים תיעודיים עליה - בהם ככל הנראה אנשי הסרט המועמד לאמי "לשחרר את בריטני": "לא אהבתי את האופן שבו הם הציפו מחדש את רגעי השפל שלי מהעבר. אני כבר מעבר לזה והתגברתי על זה מזמן!".
לסיום, ספירס סגרה פינה גם עם הטוקבקיסטים שכותבים לה תגובות נבזיות ברשתות החברתיות. "האפוטרפסות הזאת הרגה את חלומותיי. אז כל מה שיש לי זה תקווה, ותקווה זה הדבר היחיד בעולם שקשה מאוד להרוג. ובכל זאת, אנשים ממשיכים לנסות!", כתבה. "ולאישה שאמרה שזה מוזר שאני עדיין אוהבת סיפורי אגדה. תקווה זה כל מה שיש לי כרגע. יש לך מזל שאני בכלל משתפת משהו. ואם את לא אוהבת את מה שאת רואה, תפסיקי לעקוב אחריי! אנשים מנסים להרוג את התקווה כי תקווה היא אחד הדברים הכי רגישים ושבריריים שקיימים. אני הולכת לקרוא עכשיו פאקינג סיפור אגדה. ואם אתם לא רוצים לראות אותי רוקדת בסלון שלי או שזה לא עומד מספיק בסטנדרטים שלכם - לכו לקרוא פאקינג ספר".
3 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס
(AP)
כזכור, הזמרת נמצאת תחת אפוטרופסות של אביה מאז 2008, שניתנה לו בעקבות מספר אשפוזים ותקריות פומביות שעברה, ומאז הוא שולט בנכסיה האישיים והכלכליים בני ה-60 מיליון דולר. ביוני 2021 היא ביקשה מבית המשפט שישימו קץ לאפוטרופסות שלו, אותו כינתה לאחרונה "מתעללת", ובשבוע החולף אף מינתה עורך דין שייצג אותה, מתיו רוזנגארט, בתקווה שיצליח לגרום לזה לקרות. השימוע הבא בנושא ייערך ב-29 בספטמבר בלוס אנג'לס.