בעוד ההכנות לאירוויזיון האירופי בעיצומן, גם הגרסה האמריקנית לתחרות השירה מתקרבת בצעדי ענק, וכעת נחשפים כמה מהשמות הגדולים שייקחו בה חלק למען המדינות שבהן גדלו.
2 צפייה בגלריה
מייסי גריי
מייסי גריי
מייסי גריי
(צילום: AP)
על פי הפרסומים באתר הרשמי, ב"תחרות הזמר האמריקנית" (American Song Contest, בשמה המקורי) יתמודדו זמרים כמו מייקל בולטון שייצג את מולדתו קונטיקט, מייסי גריי את אוהיו, סיסקו (שידוע בזכות הלהיט Thong Song) את מרילנד וג'ול את אלסקה.
בתחרות יהיו בסך הכל 56 הופעות, שמורכבות מכל 50 מדינות ארצות הברית, לצד הבירה וושינגטון די.סי. וחמש הטריטוריות - פורטו ריקו, איי הבתולה, גואם, סמואה האמריקנית ואיי מריאנה הצפוניים.
2 צפייה בגלריה
מייקל בולטון
מייקל בולטון
מייקל בולטון
(צילום: AP)
בתחרות ישתתפו לא רק אמנים מפורסמים, אלא גם חובבנים ואף אמנים בתחילת דרכם. כך למשל רייקר לינץ' (ששיחק ב-Glee) ייצג את קולורדו, ההרכב האלקטרוני הקריסטל מתהוד ייצג את נבאדה, הזמרת קיון סטאר (שהשתתפה בשיר של מארק רונסון, I Can't Lose) תייצג את מיסיסיפי ואמנית הקיי-פופ אלכסה תייצג את אוקלהומה.
בתחילה יתקיימו שלושה סבבי מוקדמות, שייפתחו ב-21 במרץ, אחריהם חצי הגמר ולבסוף הגמר הגדול, שישודר ברשת NBC ב-9 במאי - ימים ספורים לפני גמר האירוויזיון האירופי (שייערך ב-14 במאי) - ובו זוכה התחרות יקבל את תואר "השיר המקורי של השנה".
"תחרות הזמר האמריקנית" - פרומו
את התחרות ינחו קלי קלארקסון וסנופ דוג. האחרון הואשם בתחילת פברואר בתקיפה מינית של אישה, שהתרחשה לדבריה לפני כעשור. עם זאת, נראה כי טענותיה לא עתידות למנוע מהראפר להנחות את המשדר, שכן רק לפני מספר שבועות הוא הופיע כזכור במופע המחצית של הסופרבול לצד ד"ר דרה, אמינם, פיפטי סנט, מרי ג'יי בלייג וקנדריק לאמאר.