אחרי שזכתה במיליון שקלים, יובל מעתוק רצתה לעשות רק דבר אחד: להגיע לביתה במגדל העמק ולחבק את אחיה קובי, אדם עם מוגבלות. "הייתי צריכה את המפגש הזה כמו אוויר לנשימה", סיפרה מעתוק בשיחה עם ynet, "רציתי לראות בעיניים שלו מה הוא מרגיש. הוא חיבק אותי חזק והרגשתי את עוצמת החיבוק שלו. הוא אמר לי, 'הכי חשוב שהבאת את הגביע', כשהשכבתי אותו לישון הוא ביקש ממני, 'אל תלכי לי יותר'".
2 צפייה בגלריה
יובל מעתוק, זוכת "האח הגדול" 2023
יובל מעתוק, זוכת "האח הגדול" 2023
יובל מעתוק, זוכת "האח הגדול" 2023
(צילום: מיכה לובטון)
מעתוק בת ה-28, במקור ממגדל העמק, הצליחה לגבור על המתמודדת הדומיננטית ביותר העונה, סתיו קצין, כשגרפה את מיליון השקלים (לפני ניכוי מס), בעוד קצין הסתפקה במקום השני. "גיליתי את סתיו בחודש האחרון", מספרת מעתוק, "מאוד התקרבנו, ראיתי שהיא אחרת ואני חושבת שהגיע לה לזכות".
לכתבות נוספות בנושא:
יותר ממך? "לא יותר ממני, אבל אני חושבת שלשתינו הגיע. מבחינתי סתיו הייתה דמות מאוד דומיננטית בבית, לא פשוט להיות אחת מול כמה והיא עמדה בזה. אתה יודע מה זה להילחם על הדעה שלך כשבית שלם לא מסכים איתך? זה קשה".
ההכרזה על הזוכה בגמר "האח הגדול"
(צילום: באדיבות רשת)
מעתוק, שכאמור הצליחה לגבור אמש (א') בגמר "האח הגדול" על ארבעת הפיינליסטים: ליאל קוצרי שהגיע למקום החמישי, שניר בורגיל שהגיע למקום הרביעי, יענקי גולדהבר שסיים במקום השלישי וקצין כאמור שסיימה את העונה שנייה, הייתה לאחת מהדיירות האהובות בבית "האח הגדול", ובחירתה נחשבת לקונצנזוס. כך לדוגמה, בתמונה די מדהימה מאמש, תגובת דיירי העונה לזכייתה הייתה שמחה גדולה של רובם, מה שלימד על הבחירה בינה לבין קצין מבחינתם. מעתוק, כמנהגה בקודש, סירבה לקטלג את הבחירה בינה לבין קצין כבחירה בין טוב לרע, כפי שנכתב לא אחת בתגובות ברשתות החברתיות. "אני לא אומרת על סתיו את המילה רע. זה לא יפה. הבחירה לא הייתה בין טוב לרע. אני באמת חושבת שהגיע לשתינו לזכות".
את הלילה שאחרי העבירה כאמור הזוכה עם משפחתה וחברים במגדל העמק, שישבו יחד עד חמש לפנות בוקר - ואז החל לוח הזמנים של זוכת "האח הגדול" עם הצילומים השונים. "לא ישנתי בלילה, אני מאוד מתרגשת", אמרה, "אני מקבלת המון אהבה בחוץ. חזרתי עכשיו מסיבוב בקניון, כמות האהבה שאני מקבלת היא פשוט מטורפת". מעתוק שסיפרה כי לא הספיקה כמעט להסתכל בסמארטפון שלה, גילתה גם שראתה שתי תגובות לא טובות עליה, אבל ביקשה להתמקד בטוב.
2 צפייה בגלריה
משתתפי "האח הגדול" חוגגים את הזכייה של יובל מעתוק
משתתפי "האח הגדול" חוגגים את הזכייה של יובל מעתוק
זכייה שהיא קונצנזוס. משתתפי "האח הגדול" חוגגים את הזכייה של יובל מעתוק
(צילום: מיכה לובטון)
לשאלה מה תעשה עם מיליון השקלים (לפני ניכוי מס), השיבה: "הבטחתי שאתרום - וזה מה שאעשה. אתרום לעמותת אקים שהתנדבתי אליה במגדל העמק, וגם למעון שאחי מתגורר בו בטבריה".
אבל מה תעשי עם הכסף למען יובל מעתוק עצמה? "אני אסגור אותו בחיסכון. מה אני עכשיו אתחיל לבזבז?".