לפי כל השמועות - מדובר בעונה השלישית והאחרונה בהחלט של הסדרה שהיא ההגדרה ל"הולסום", אבל עד שלא נקבל אישור רשמי, מותר לנו לפנטז על המשך. בינתיים נשמח לקבל שוב עוד מנה הגונה של רוי קנט (ברט גולדסטין הנפלא והמצחיק), נצפה בעלייתו המטאורית וההזויה של נייט ונתמוגג מג'ייסון סודייקיס.

סרט תיעודי שמנסה לפרק את ההצלחה ואת השערוריות של הפלטפורמה האינטרנטית הכי פופולרית לצפייה בתוכן פורנוגרפי. בסרט מתראיינות שחקניות בהווה ובעבר, עובדים של פורנהאב וכמובן פעילות ופעילים חברתיים שמאירים בזרקור על הבעיות החברתיות הקשות ועל הניצול הקיים בתעשיית המין.

דרמה קומית אפלה ועוקצנית מבית היוצר של דונלד גלובר ("אטלנטה"). הסיפור ממוקד באובססיה של בחורה צעירה לזמרת פופ מצליחה. השם של הסדרה ("נחיל", בתרגום חופשי) כבר מזין תיאוריות שלפיהן מקור ההשראה לסדרה הוא הגרעין הקשה של מעריצות ביונסה, המכנות עצמן Beehive ("כוורת").

אנתולוגיה שעוסקת באחד הנושאים החשובים - משבר האקלים, והאופן שבו הוא משפיע על החיים שלנו. בכל פרק ניחשף לסיפור אחר, ולקאסט משובח של שחקנים. קבלו רשימה חלקית: אדוארד נורטון, קית הרינגטון, מריל סטריפ, דיאן ליין, דייויד שווימר, קרי ראסל, מריון קוטיאר, סיינה מילר ועוד.

אנימציה קומית למבוגרים עם העלילה הכי מופרכת שאפשר לדמיין: אלביס פרסלי מגויס לתוכנית ממשלתית סודית והופך למרגל שנלחם בכוחות האופל. ויש לו קוף מחמד שמלווה אותו. אה, ואם זה לא מספיק - מי שנבחר לדבב אותו הוא לא אחר מאשר מתיו מקונוהיי. אי אפשר היה לדמיין נוסחה מוצלחת יותר.