סדרת ריאליטי חדשה בשם The Sims Spark'd, שבה יפגינו המתמודדים את כישוריהם במשחק האהוב "הסימס", תעלה ב-17 ביולי בערוץ TBS ובבאזפיד. הסדרה תכלול ארבעה פרקים, ו-12 המתמודדים יתחרו על פרס של 100 אלף דולר.
1 צפייה בגלריה
"אין הרבה משחקי מחשב ששרדו כך במבחן הזמן". "הסימס 4"
"אין הרבה משחקי מחשב ששרדו כך במבחן הזמן". "הסימס 4"
"אין הרבה משחקי מחשב ששרדו כך במבחן הזמן". "הסימס 4"
(צילום: מתוך המשחק)
"הסימס" היא סדרת משחקי מחשב שהגיחה לעולם בשנת 2000, ומאז התפשטה הרבה מעבר לקהילת הגיימרים והייתה לאחת הסדרות המצליחות והנמכרות בכל הזמנים. במסגרת המשחק, המשתמש בורא עולם וירטואלי שבו הוא מאפיין דמויות, מעצב את סביבתן ויוצר עבורן סיפור.
חודשי הבידוד היטיבו עם המשחק, ו"הסימס 4" שבר שיאים עם 10 מיליון שחקנים בחודש וכ-2.5 מיליון מצטרפים חדשים בחודשיים האחרונים. במסגרת פורמט הריאליטי, המתמודדים יידרשו להוכיח את כישוריהם בבניית הדמויות, סביבותיהן וסיפוריהן מול פאנל של שלושה שופטים.
בהפקה מקווים שעדת המעריצים הגדולה של סדרת המשחקים תהיה קהל נאמן גם לסדרה. מפתחת המשחק לינדזי פירסון אמרה לאתר "וראייטי": "'הסימס' נתן לשחקנים לחיות במציאות מדומה, והסדרה ממשיכה את הרוח החדשנית ומגבשת את קהילת 'הסימס' סביב הטלוויזיה".
קרייג ברי, מנהל התוכן של TBS, סיפר לאתר "וראייטי" כי החברה חיפשה במשך זמן מה כיצד למנף את ההצלחה הפנומנלית של סדרת המשחקים. הרעיון של סדרת הריאליטי נראה לו כמו פיתרון מושלם: "יש מעט מאוד משחקי מחשב שאינם משחקי ספורט ששרדו את מבחן הזמן כמו 'הסימס'".