מיה גולן, אחותו למחצה של אייל גולן, משיבה בחריפות לזמר בשיחה עם ynet בעקבות דברים שאמר בריאיון שפורסם ביום העצמאות: "זה שאייל פיטר אותי מראה שהוא פעל משיקולים זרים, אנחנו לא מדברים בגללו".
3 צפייה בגלריה
אייל גולן ומיה גולן אחותו
אייל גולן ומיה גולן אחותו
"הוא פעל משיקולים זרים". אייל גולן ומיה גולן אחותו
(אלוני מור)
במהלך הריאיון גולן מסר ל-ynet את גרסתו בנוגע לפיטורים של מיה מחברת "ליאם הפקות" שבבעלותו. "היא לא עשתה את עבודתה - ופוטרה", הסביר. "מה זה משנה מי היא? בן אדם שלא עושה את העבודה שלו יילך הביתה. אני מאוד הייתי שם בשביל אחותי, עשרות פעמים, והרבה אנשים יכולים להעיד על זה. כשבני רצה לפטר אותה בעבר אני לא הסכמתי, אבל כשהבנתי שהיא לא עושה את העבודה - היא לא יכלה להמשיך".
הוא הוסיף כי ניתוק הקשר ביניהם נבע מ"החלטה שלה" ואמר גם כי הזמין אותה לחתונתו עם דניאל גרינברג: "יומיים לפני החתונה היא הייתה אצלי בבית ואמרה שהיא באה".
אולם מיה גולן מציגה גרסה אחרת לדברים. בנוגע לפיטורים, היא אומרת ל-ynet כי במשך שנותיה בחברה עבדה "ישירות מול בני פרץ, ומי שיכול היה לבחון את העבודה זה רק בני, לא אייל, ואם הוא היה רוצה לפטר אותי - אין בעיה. נכון שהיה לי ויכוח עם בני אבל יישרנו את ההדורים. זה שאייל פיטר אותי מראה שהוא פעל משיקולים זרים. במיוחד לאור זה שהוא לא פעיל בניהול החברה".
3 צפייה בגלריה
אייל גולן ומיה גולן אחותו
אייל גולן ומיה גולן אחותו
"לא הזמין אותי לחתונה". אייל גולן ומיה גולן אחותו
(צילום: אלוני מור)
גם בנוגע לטענותיו על היחסים האישיים ביניהם, מיה חולקת על התיאור שעלה בריאיון. "אייל לא הזמין אותי לחתונה - הם שלחו הודעה כללית", היא מדגישה. "אח ואחות לא מזמינים דרך חברת הזמנות. הוא לא הזמין את הילדים שלי. אם הוא אח שלי ומצפה שאגיע, הוא היה צריך לשלוח לי הודעה מסודרת, ולא שחברת ההזמנות תשלח לי הודעה ב-14:00 בצהריים ביום החתונה".
עוד היא מדגישה: "לא הייתי אצלו יומיים לפני החתונה ולא אמרתי שאגיע. שבוע לפני החתונה נתקלנו אחד בשני אצל אמא שלי בבית ולא דיברנו על החתונה בכלל". לדבריה, גם הנתק ביניהם לא נבע מהחלטה שלה כפי שנאמר בריאיון. "אנחנו לא מדברים לא מפני שאני החלטתי – זה הוא שחסם אותי בווטסאפ ומחק אותי באינסטגרם".
בסביבתו של אייל גולן משיבים לטענת אחותו: "היא כן הוזמנה לחתונה והנה ההוכחה לכך. היא סירבה להקשיב".
3 צפייה בגלריה
רשימת המוזמנים
רשימת המוזמנים
מתוך אישורי ההגעה לחתונת גולן וגרינברג