"טהרן", "שום פלפל ושמן זית" ו"זהו זה", אלה רק חלק מהתכנים שיעלה בשנה הקרובה בכאן, כפי שחשפו היום (ב') באירוע החגיגי של תאגיד השידור שנערך בתל אביב.
3 צפייה בגלריה
מתוך "שום פלפל ושמן זית"
מתוך "שום פלפל ושמן זית"
מתוך "שום פלפל ושמן זית"
(צילום: באדיבות כאן)
באירוע התייחסו מנכ"ל התאגיד, גולן יוכפז, וראש מועצת התאגיד גיל עומר, להתבטאות נוספת של שר התקשורת קרעי מאמש, ששלח מכתב ובו פרט לשיטתו כיצד הם עוברים על חוק השידורים, בין היתר בשידור התוכנית "בואו לאכול איתי" ובציוצים בטוויטר של עיתונאים שונים. "מדובר במכתב חסר תקדים שבבסיסו ניסיון להלך אימים ולנסות לבצע השתלטות על התאגיד ותכניו ולהחליף את ההנהלה", אמר עומר על הבמה במענה לקרעי, "כבוד השר, מטרתך שקופה וברורה לכולם אבל אנחנו, אנשי השידור הציבורי, לא נירתע משום איום ושום הפחדה".
גם יוכפז עצמו לא נשאר אדיש למכתב של שר התקשורת ואמר כי "אי אפשר לקרוא אותו אחרת מלבד הכנת הקרקע לניסיון של השר לפזר את המועצה ולהשתלט על הארגון ועל תכניו. הוא מותח ביקורת על שידורי החדשות שלנו, עובדי התאגיד, תחקירים, וטוען שאנחנו מפרים את החוק ומשדרים שידור לא הוגן ולא מאוזן. זה הזמן להזכיר לו שהתאגיד זכה בכל סקר במדדים הגבוהים ביותר באמון הציבור ואנחנו נמשיך בעבודתנו בניקיון כפיים. נילחם בכל הגזרות האלה ואני מאמין שגם הפעם ננצח".
3 צפייה בגלריה
כאן פברואר גולן יוכפז
כאן פברואר גולן יוכפז
גולן יוכפז
(צילום: מוטי קמחי)
בגזרת התוכן שנחשף, כאמור בתחילת 2024 תעלה העונה השלישית של "טהרן", עם הכוכבת ניב סולטן והכוכב ההוליוודי יו לורי, כמו גם הקאמבק של תוכנית הבישול המיתולוגית "שום פלפל ושמן זית". גם "מותק בול באמצע", סדרת הסאטירה הפוליטית של יוצר "פולישוק", שמואל הספרי, תשוב לעונה חדשה, וזה יקרה, כך מבטיחים בתאגיד בתחילת 2024.
סדרת הדרמה הקרובה שתעלה לשידור היא "המזח", שעיבודה הקולנועי עלה לאקרנים בחודש שעבר, שתושק ב-9 באוקטובר ותספר על מוצב המזח בחזית סיני במלחמת יום הכיפורים. בסדרה, שתכלול חמישה פרקים, יככבו בין היתר מיכאל אלוני, דניאל גד, שמואל וילוז'ני, אוהד קנולר, תום אמסלם, אביב פנקס ועוד. בסדרות הדרמה מבטיחים שם גם את "האיש שרצה לדעת הכל", סדרת ההמשך של "תיק נעדר", שתספר על המשך עלילותיו של אברהם אברהם, בלש משטרה חולני שחוקר פרשיות במרחב איילון. בנוסף, תעלה הסדרה "האמת": 10 שנים אחרי שמשפט הרצח השנוי במחלוקת מסתיים - מתרחש רצח נוסף זהה לחלוטין. בסדרה ישחקן בין היתר מור דמרי, גולן אזולאי, זוכה פרס אופיר הטרי רועי ניק ועוד. סדרה נוספת שתשודר בתחילת השנה הבאה היא "החמאם" שתעסוק במפקד של בסיס צנחנים שמתערער בנפשו בעקבות חשדותיו כי על מרחפת קללה מעל המחנה הצבאי.
מתוך "המזח"
(באדיבות כאן )
בסך הכול לפי סמנכ"לית הטלוויזיה של התאגיד, טל פרייפלד, צפויים לעלות 50 תכנים חדשים השנה, בהם גם סדרה בשיתוף ערוץ הספורט על נבחרת ישראל שהעפילה למונדיאל ב-1970, סדרה בשם "מועדון הסטנד-אפ", שתביא קומיקאים ישראלים לבמה, "מוקד 11", שבו מפורסמים עונים לשיחות בקו החם ונותנים עצות לאנשים, סדרת תעודה "האחת" שתעסוק בטייסת 201 של מלחמת יום הכיפורים, בתפקיד המראיינת, עיתונאית "ידיעות אחרונות", סימה קדמון, "שלושתנו", מסע דוקומנטרי על הורים לילד אוטיסט בבני ברק בלב לבה של החברה החרדית, ועוד.
3 צפייה בגלריה
מתוך "מועדון הסטנד-אפ"
מתוך "מועדון הסטנד-אפ"
מתוך "מועדון הסטנד-אפ"
(צילום: באדיבות כאן)
גם בכאן חינוכית הבטיחו תכנים חדשים: הסדרה "בני מצווה" על שני אחים שיקיימו בר ובת מצווה באותה העת, עונות חדשות ל"פרפר נחמד", "כראמל", "מקיף מילאנו" ועוד.