דובל׳ה גליקמן, גידי גוב, אבי קושניר ומוני מושונוב - עם מסכה על פניו, התכנסו היום (ד׳) לרגל האיחוד ההיסטורי של "זהו זהו!", אחרי יותר מעשרים שנה.
כוכבי "זהו זה!" מספרים על האיחוד
במסיבת עיתונאים אינטרנטית, הארבעה סיפרו בהתרגשות על שיתוף הפעולה המחודש, שישודר מחר בערב בכאן. "היו לנו הרבה הזדמנויות להתאחד ולא הצלחנו", אמר גידי גוב, "היה צריך תנאים לאומיים, שהעולם יעצור מלכת ושמישהו יהיה מספיק נחמד כדי להגיד 'בואו תעשו משהו יחד'".
"כל הצעות האיחוד שקיבלנו היו בתור מופע", שיתף מוני מושונוב, וזאת בניגוד לאיחוד הטלוויזיוני, שחשף לראשונה רז שכניק ב"ידיעות אחרונות". דובל׳ה גליקמן אמר כי "כאילו לא עבר זמן מהרגע שנפגשנו מאז התוכנית האחרונה. כאילו שלא התבגרנו". קושניר מצדו אמר כי "האווירה מזכירה את מלחמת המפרץ. אבל אז ידעת שכשיש אזעקה אתה יורד למקלט. כאן יש פחד תמידי שאתה לא יודע מאיפה זה יבוא".
1 צפייה בגלריה
"זהו זה!"
"זהו זה!"
"זהו זה!"
(צילום מסך)
אל הארבעה יצטרף מחר גם שלמה בראבא, הצלע החמישית של "זהו זה!". רוב המשתתפים, פרט לאבי קושניר, כבר עברו את גיל 60, ולמעשה נמצאים בקבוצת הסיכון להיפגע מקורונה, על פי פרסומי משרד הבריאות.
"מספיק שמישהו אחד נדבק וכל העסק הלך", אמר גליקמן, "זאת מועקה כי אנחנו לא יודעים". גידי גוב הוסיף כי הצילומים נעשים באולפן קטן בהרצליה, תוף ניסיון לשמור על אמצעי זהירות. מוני מושונוב הודה: "יש פחד. אי אפשר להוציא את עצמך מהכלל. הנחמה היחידה היא שזה לא רק אתה לבד אלא העולם כולו". "כולנו מפחדים", סיכם קושניר.
הארבעה, שכיכבו כאמור בתוכנית המערכונים המיתולוגית אי שם בשנות ה-80 וה-90, מבקשים לומר כי הם אינם מתחרים באף תוכנית אחרת. "הקטע הוא לא האיחוד של 'זהו זה!'", אמר מושונוב, "וגם לא ההצלחה ולא הרייטינג. השאלה היא האם הצלחנו להקל על האנשים. זאת המטרה".