אדם עם לב ענק: לפני מותו, הזמר אדם ביקש לתרום את ההכנסות מהמופע שייערך לזכרו למטה החטופים ולאגודה למלחמה בסרטן. בנוסףף הוא ביקש לתרום את קרניות עיניו - כך סיפרה מנהלתו וחברתו הקרובה, מירי פרלמן, בלוויתו שהתקיימה הערב (ה').
מירי פרלמן סופדת לאדם
"אהוב כל כך, כמה קשה להאמין, שלא נדבר יותר את השיחות הרגילות שלנו", ספדה לו פרלמן בטקס שהתקיים בבית העלמין שדה יהושע, "בחודש הראשון דיברת אליי לתוך האוזן את כל מה שעוד רצית להשאיר כאן. כל הזמן נלחמת ואמרת: 'יש עוד קצת זמן. לא הרבה, אבל יש'. האמנתי לך. היום בחמש וחצי בבוקר, הרגשתי כאב חזק בנשימה שלי. עמדתי לידך והתחלנו לנשום ביחד. כמו תומכת לידה שמוציאה תינוק לאוויר העולם. עוד נשימה, ועוד - עד הנשימה האחרונה שלך. ליוויתי אותך החוצה מהעולם הזה. זכיתי להעביר אותך בעדינות אין קץ למסע הבא שלך".
2 צפייה בגלריה
אדם
אדם
אדם
(צילום: יובל חן)
עוד ביקשה לומר ולספר כיצד "דיברת על אבא האהוב שלך, על ג'וי הילדה-כלבה האהובה שלך, משפחה חמה ותומכת, על שירזי האהובה הגדולה שלך, על החברים הטובים שלך ובעיקר יונה החברה הכי קרוב. ב-27 במאי, חודש אחד אחורה, הצלחת לעמוד על במה בפעם האחרונה ולקבל טונות של אהבה.
"הספקת לחתום על כרטיס אדי ולתרום את קרניות העיניים היפהפיות שלך, הספקת להיות שותף לרעיון מחווה גדול שעורכים לך בע"ה ב-22 ביולי והספקת לבקש שכל ההכנסות ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן ולמטה משפחות החטופים. הקהל שלך שהולך איתך שנים ארוכות, החברים, המשפחה, אילנה, רוני, אבא וגם אני עשינו כל מה שאפשר: חיבקנו עד השנייה האחרונה, עכשיו נצטרך להתגעגע כל יום".
2 צפייה בגלריה
אדם
אדם
אדם
(צילום: אביגיל עוזי)
נושא החטופים שבשבי ארגון הטרור חמאס בעזה, היה קרוב לליבו - ובמהלך החודשים האחרונים הוא הופיע במטה החטופים, ואף במילותיו האחרונות, שכתב לפני מותו ופורסמו היום, אמר כי ינסה לסייע לשחרורם מלמעלה.