יומיים לאחר שהזמרת דניאל סאן קריאף פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט, ובו טענה כי באוקטובר האחרון שדרן רדיו הטריד אותה כשנגע בשפתיה ללא אישורה, ל-ynet נודע כי תאגיד השידור הציבורי החליט לזמן אותו לשימוע.
עוד לפני ההחלטה, בשיחה עם ynet הכחיש השדרן בתוקף את טענותיה של סאן קריאף ואמר: "לא נגעתי בה. מוכן ללכת למכונת אמת". בתאגיד סירבו להתייחס לעניין השימוע ומסרו: "מפאת המורכבות והרגישות לא נתייחס לפרטים עד לתום בדיקת האירוע. התאגיד מטפל בעניין כדין ופועל בהתאם להנחיות נציבות המדינה".
1 צפייה בגלריה
קובי אוז ודניאל סאן קריאף
קובי אוז ודניאל סאן קריאף
קובי אוז (טיפקס) ודניאל סאן קריאף
(צילום: דודו ואזנה)
הזימון לשימוע מגיע כשלושה חודשים לאחר שסאן קריאף הגישה תלונה לתאגיד, ובמהלכם השדרן המשיך לעבוד בתחנה ולשדר את תוכניתו. המקרה, לדבריה, התרחש כשהתארחה באולפן עם להקת טיפקס, אותה היא מלווה בשנים האחרונות. בפוסט היא מספרת כי עוד לפני תחילת השידור העיר לה השדרן הערות מעליבות על רקע מיני ומגדרי, שהגיעו לשיאן ברגע שזעזע אותה במיוחד. "השדרן המשיך ופנה אליי כשכולם אוספים ציוד מסביב, 'יש לך לכלוך מהאודם'. עוד לפני שקלטתי מה קורה הוא נגע בשפתיים שלי עם האצבע שלו, הרגשתי נורא", כתבה.
בהמשך הפוסט, הזמרת טענה כי אין זו הפעם הראשונה שהשדרן עושה דברים מסוג זה, ונדהמה לגלות כי בזמן שחלף מאז תלונתה באוקטובר לא הוטלו עליו סנקציות. "אני לא רוצה להכפיש את שמו ולשים פה תיוגים, רק מבקשת שהנוגעים בדבר יעשו מעשה והמינימום הוא לא לתת במה כזו לאדם כזה".