מייקל בולטון חשף הלילה (בין שישי לשבת) באינסטגרם כי הוא מחלים מניתוח חירום שעבר להוצאת גידול ממוחו - ולכן ביטל את כל הופעותיו הקרובות.
1 צפייה בגלריה
מייקל בולטון
מייקל בולטון
מייקל בולטון
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)
בולטון סיפר בפוסט כי הוא גילה על קיומו של הגידול בחודש שעבר, לקראת סיום השנה - מה שחייב אותו לעבור ניתוח בהקדם האפשרי. "רגע לפני החגים גילו שיש לי גידול במוח, שדרש התערבות מיידית וניתוח", הוא כתב. "הודות לצוות הרפואי המדהים שלי, הניתוח היה מוצלח. אני עכשיו מחלים בביתי מוקף בכל האהבה והתמיכה המדהימים של משפחתי".
הזמר בן ה-70 היה אמור לצאת לטור בתחילת פברואר, כולל מספר הופעות ברחבי העולם שתוכננו להמשך השנה. אך הוא אומר שכרגע הוא צריך לעסוק בהחלמה מהניתוח, ומקווה שכשמצבו ישתפר הוא יוכל לשוב ולעמוד על הבמות.
"לאורך החודשים הקרובים, אני אקדיש את הזמן והאנרגיה שלי למען החלמתי, והמשמעות היא שאאלץ להפסיק להופיע בינתיים", הוא אמר. "תמיד הדבר הכי קשה עבודי הוא לאכזב את המעריצים שלי או לדחות הופעה, אבל אין לי ספק שאני עובד קשה כדי להאיץ את ההחלמה שלי ולשוב להופיע בקרוב.
"אני אסיר תודה על כל האהב והתמיכה שהראיתם לי לאורך השנים. דעו לכם שאני שומר את כל הברכות והאיחולים שלכם בליבי, ואני מבטיח להמשיך ולעדכן אתכם בנוגע למצבי".
לאורך הקריירה הארוכה שלו, בולטון מכר מעל 65 מיליון עותקים של אלבומיו ברחבי העולם ותשעה מתוך הסינגלים של צעדו במקום הראשון במצעדים. ביולי האחרון הוא שחרר את האלבום Spark of Music, הראשון שלו עם מוזיקה מקורית מזה כמעט 15 שנים. בולטון גם השתתף פעמיים בשנים האחרונות בתוכנית "הזמר במסכה" - ב-2021 וב-2023.