להקת הרוק הוותיקה תגיע שוב לישראל: הסקורפיונס מתכננים סיבוב הופעות עולמי, ובמסגרתו יגיעו להופעה אחת בארץ, כך הודיעה היום (ג') הפקת המופע. הלהקה מתכוונת להשיק במקביל את אלבומה החדש. ההופעה תיערך ב-9 ביולי בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 274 ל-1,294 שקלים, בהתאם למקום הישיבה.
1 צפייה בגלריה
סקרופיונס
סקרופיונס
לקראת סיבוב הופעות עולמי. סקורפיונס
(צילום: Scorpions Productions)
הלהקה, שהופיעה בישראל כמה פעמים, ידועה בחיבתה לקהל הישראלי. בפעם האחרונה הייתה בארץ ביולי 2018 ולפני כן גם ב-2016 (כחלק מסיבוב הופעות לציון 50 שנות פעילות), 2010 ו-2005.
הסקורפיונס הוקמה בגרמניה באמצע שנות ה-60 ועברה מאז מספר שינויים בהרכב, אולם הגיטריסט רודולף שנקר, שייסד את הלהקה, ממשיך להנהיג אותה לצד הסולן קלאוס מיינה, שהצטרף ב-1970. על פי הערכות, היא מכרה מעל -100 מיליון עותקים של אלבומיה השונים לאורך השנים.
Wind Of Change. בלדת רוק היסטורית והיסטרית
בין להיטי הלהקה אפשר למצוא את Rock you like a hurricane ,Still loving you ,Send me an angel וכמובן Wind of change, בלדת הרוק שנכתבה בעקבות הופעת הסקורפיונס במוסקבה בסוף שנות ה-80, תקופת המלחמה הקרה בין ארצות הברית וברית המועצות. הסינגל מזוהה גם עם נפילת חומת ברלין ונחשב לאחד הסינגלים הנמכרים בהיסטוריה עם 15 מיליון עותקים. על הבאתם לארץ אמונים יואב צמח ושמואל צמח בשיתוף עם שרגא בר.