בעקבות ההצלחה של תוכניות כמו "האהבה היא עיוורת", "חם, לוהט, רותח!", "שידוכים סטייל הודו" ו"אהבה על הספקטרום", נטפליקס משיקה הערב (ה') מספר סדרות חדשות בז'אנר - בהן כזו שתעסוק בשידוכים בין רווקים מישראל וארצות הברית.
2 צפייה בגלריה
מתוך "האהבה היא עיוורת"
מתוך "האהבה היא עיוורת"
מתוך "האהבה היא עיוורת"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
על פי הודעת החברה, הסדרה שתיקרא "שידוך יהודי" (Jewish Matchmaking, במקור) תעקוב אחר רווקים יהודים שפונים לשדכנית על מנת למצוא אהבה. במהלך הסדרה הם הם יגלו אם השימוש בשידוך המסורתי יכול לעזור למצוא גם היום, במציאות של 2022, אהבת אמת.
בנוסף, ענקית הסטרימינג חשפה כי בהמשך השנה צפויה לעלות עונה שלישית של "האהבה היא עיוורת" שצולמה בדאלאס, ובעקבותיה יגיעו שתי עונות נוספות. מנחי "האהבה היא עיוורת", הזוג ונסה וניק לאשיי, ינחו ריאליטי-דייטינג חדש נוסף שיעלה ב-6 באפריל, "האולטימטום" - תוכנית שבה שישה זוגות ניצבים בפני החלטה חשובה - האם הם בשלים להינשא, או מחליטים להיפרד. במשך שמונה שבועות הם יבחנו את הקשר שלהם, וגם יצוותו לפרטנרים מהזוגות האחרים, כדי לגלות האם האחד שלהם מסתתר דווקא במקום אחר. בהמשך, תעלה עונה שנייה של הסדרה שתורכב כולה מחברי קהילת הלהטב"ק.
2 צפייה בגלריה
מתוך "שידוכים סטייל הודו"
מתוך "שידוכים סטייל הודו"
האם יצליח גם בישראל? מתוך "שידוכים סטייל הודו"
(נטפליקס)
עוד תוכנית שצפויה לעלות בנטפליקס מפגישה בין הרווקים משלל תוכניות הריאליטי-דייטינג השונות שלה, ובה הם יצוותו לצמדים על מנת שיוכלו לעזור זה לזה למצוא אהבה - או אולי אף ימצאו אותה ביניהם. ישתתפו בה מתמודדים מ"חם, לוהט, רותח!", "האהבה היא עיוורת", "המעגל", "למכור את טמפה" ועוד.