בניגוד לפרויקטים קודמים שלה, על מנת לכתוב את הסדרה הנוכחית - "חיי הסקס של נערות הקולג'" - השחקנית והיוצרת מינדי קיילינג ("אמת או חובה") עשתה תחקיר מקיף. היא והשותף שלה לכתיבה, ג'סטין נובל, פקדו קולג' אחר קולג' בחוף המזרחי בארצות הברית וחקרו צעירים בני 18 על חיי המין שלהם. "אני הודית", אומרת קיילינג בראיון ל-Bustle, "ההורים שלנו לא סיפרו לנו על סקס, ולהתבגר היה טאבו".
חיי המין של נערות הקולג' – טריילר
קשה לקבוע אם התחקיר של קיילינג ונובל עלה יפה. "חיי הסקס של נערות הקולג'", שהגיעה ביום חמישי האחרון ל-HOT, היא בהחלט סדרה שנונה וקצבית - כפי שמחייב המוניטין של קיילינג - אך היא לא מתעלה על אף סרט קולג' שכבר ראיתם. כמו כן, אם יורשה לי לכפור בהנחה לפיה העולם שייך לצעירים - לא היה כמעט שום דבר מעניין או מחרמן בסקס שעשינו בגיל 18.
2 צפייה בגלריה
מתוך "חיי הסקס של נערות הקולג'"
מתוך "חיי הסקס של נערות הקולג'"
מתוך "חיי הסקס של נערות הקולג'"
(צילום: באדיבות HBO)
ארבע בוגרות תיכון מגיעות לקולג' "אסקס" הבדיוני בוורמונט, ארצות הברית. לייטון (רנה ראפ) היא סנובית בלונדינית עשירה שדואגת להדגיש אחת לזמן מה שהיא ממנהטן, ושומרת לעצמה סוד מסתורי מסיבה לא ברורה; קימברלי (פאולינה שאלאמה) היא הכפרייה הפרובינציאלית משהו שהגיעה לבית הספר על מלגה; ויטני (אליה שאנל סקוט) היא בת של סנטורית שבונה על קריירה ככדורגלנית, ובלה (אמריט קאור), הבחורה ממוצא הודי שעוצבה בצלמה ובדמותה של קיילינג, מגיעה לקולג' כדי להניע את הקריירה שלה כקומיקאית. לבלה אין שום ניסיון מיני אבל היא מסתובבת בקמפוס כמו פצצה הורמונלית שמפנטזת על סקס כל דקה פנויה ומחפשת הזדמנויות לחפון גברים.
קיילינג מעולם לא הייתה חסידה גדולה של היגיון תסריטאי או ריאליזם. יש לה רק בוסית אחת והיא הקומדיה - כל מה שהיא רוצה זה להצחיק. בהתאמה, ארבע הצעירות שהיא שלחה לחזית עם השם המפוצץ "חיי הסקס של נערות הקולג'", הן בסופו של יום דמויות די סטריאוטיפיות ושטוחות, כשהיחידה שמגיחה מדי פעם מהמסגרת שלה היא לייטון, וגם זה במשורה. גם מהלך העונה די צפוי בכפוף לז'אנר הקומדיה הרומנטית ולדימוי של הקולג' האמריקני על אחוותיו, מעונותיו ומסיבותיו.
הדמויות משנות את אופיין לפי צרכי הנרטיב או פועלות בסתירה מוחלטת לאופי שלהן (בלה, הנערה נטולת הניסיון המיני, הדחויה וחסרת הביטחון מוצאת את עצמה מענגת שישה בחורים בערב אחד כדי להתקבל לקבוצת האימפרוביזציה של הקולג', ואת רוב זמנה היא מעבירה על הספה בגרבוץ ובחיפוש אובססיבי אחרי הזדמנויות לסקס). שום דבר בארבע הדמויות לא מצביע על כך שקיילינג ניסתה ללכוד את הז'רגון של בני הדור הנוכחי, וגם הסקס שלהן משעמם, קלישאתי וגברי מאוד באופיו - בחירה מוזרה לסדרה שמככבות בה ארבע נשים, גם אם הן רק בנות 18.
2 צפייה בגלריה
מתוך "חיי הסקס של נערות הקולג'"
מתוך "חיי הסקס של נערות הקולג'"
מתוך "חיי הסקס של נערות הקולג'"
(צילום: באדיבות HBO)
אל תטעו, "חיי הסקס של נערות הקולג'" היא סדרה מהנה למדי. אומנם היא חסרה את הנשמה של "אמת או חובה", אבל היא ניחנה בזרימה לא מחייבת, וכראיה, היא כבר חודשה לעונה שנייה. המסע שעוברות הדמויות שלה (לפחות בחמשת הפרקים שנשלחו לביקורת) לא תמיד מעניין אבל משעשע למדי, ומי שמעוניין להתמסר לדיאלוגים השנונים, המהירים ומרובי הרפרנסים של קיילינג יהיה חייב להפקיד את הדקדקנות שלו בכניסה, להוריד כמה שוטים ולשחרר את האונות.