טלטלה בעולם התקשורת האמריקני. ג'ף צוקר התפטר הערב (ד') מתפקידיו כנשיא CNN ויו"ר חטיבות החדשות והספורט של וורנר מדיה (חברת האם של הרשת) והסביר זאת בכך שהוא לא דיווח על מערכת יחסים רומנטית שניהל עם בכירה נוספת ב-CNN.
3 צפייה בגלריה
ג'ף צוקר
ג'ף צוקר
ג'ף צוקר
(צילום: AP)
צוקר בן ה-56 הוא אחת הדמויות הכי חזקות בתקשורת האמריקנית. הוא התפטר לאחר קדנציה שנמשכה תשע שנים ויצר בלגן ב-CNN ובחברת האם שלה, שצפויה להירכש במהלך השנה על ידי דיסקברי, במה שנחשב לאחד המיזוגים הגדולים ביותר בתולדות התקשורת בארה"ב.
בהודעה שפרסם, הוא כתב שמערכת היחסים שלו עלתה במהלך החקירה שנעשתה עקב מעשיו של כריס קואומו, מגיש CNN שפוטר בדצמבר האחרון בעקבות מעורבותו בפרשת ההטרדות המיניות של אחיו אנדרו קואומו, מושל מדינת ניו יורק לשעבר.
"כחלק מהחקירה שנעשתה על תקופתו של כריס קואומו ב-CNN, נשאלתי לגבי מערכת יחסים שקיימתי עם הקולגה הקרובה אליי ביותר, מישהי איתה עבדתי מעל 20 שנה", כתב צוקר. "יידעתי את החוקרים שמערכת היחסים הזו התפתחה בשנים האחרונות. הייתי צריך לספר עליה כשהיא החלה, אבל לא עשיתי זאת. טעיתי. בשל כך אני מתפטר היום".
3 צפייה בגלריה
כריס קואומו
כריס קואומו
כריס קואומו
(צילום: AP)
הקולגה שעליה דיבר צוקר היא אליסון גולאסט, סגנית נשיא CNN בפועל ואחראית השיווק בחברה, מי שנחשבת לאחת הדמויות הכי חזקות ברשת. גולאסט הוציאה הצהרה מטעמה וטענה שהיא מתכוונת להישאר בתפקידה ב-CNN: "ג'ף ואני היינו חברים קרובים ושותפים מקצועיים במשך יותר מ-20 שנה. לאחרונה היחסים בינינו התפתחו במהלך מגפת הקורונה. אני מתחרטת על כך שלא סיפרתי על מערכת היחסים הזו בזמן הנכון. אני גאה במיוחד בעבודתי ב-CNN ומצפה להמשיך עם העבודה הנהדרת שאנו עושים בכל יום". שניהם אגב גרושים.
צוקר עצמו עמד לצד קואומו לאורך מספר חודשים לאחר שהתגלה כי המגיש ייעץ לאחיו, אז עוד מושל ניו יורק, כיצד הוא יוכל להדוף את פרשת ההטרדה המינית שבה הוא מעורב ושהובילה בסופו של דבר להתפטרותו. עם זאת, בדצמבר צוקר הפסיק לתמוך במגיש לאחר שהתגלו פרטים נוספים בפרשה ומעורבותו האמיתית של קואומו בה. מספר ימים לפני שהוא פוטר, ב-CNN קיבלו מידע כי עובדת ברשת אחרת טוענת כי קואומו הטריד אותה מינית, האשמות שאותן הוא דחה.
3 צפייה בגלריה
אליסון גולאסט
אליסון גולאסט
אליסון גולאסט
(צילום: AP)
צוקר הפך לחבר הנהלה ב-NBC ב-2010, אך עזב את החברה באותה השנה. הוא החל לעבוד ב-CNN ב-2013. בחודשים האחרונים הוא מנסה לקדם את CNN+, שירות סטרימינג חדש של הרשת שאמור להיות מושק במהלך השנה.
"יחד היו לנו תשע שנים נהדרות", כתב צוקר בהודעה ששלח. "אני בהחלט הייתי מעדיף שהתקופה שלי כאן הייתה מסתיימת בצורה אחרת. אבל זו הייתה תקופה נהדרת, ואהבתי כל רגע ממנה".