ג'וזף קווין שמשחק את דמותו של אדי מנסון בסדרה "דברים מוזרים" ביקר בפסטיבל לולהפלוזה שהתקיים בסוף השבוע בשיקגו וחזר עם זיכרונות מוזיקליים יוצאי דופן - חברי להקת מטאליקה הזמינו את השחקן לנגן איתם את הלהיט Mater of Puppets מאחורי הקלעים לפני הופעתם.
2 צפייה בגלריה
ג'וזף קווין מנגן עם מטאליקה
ג'וזף קווין מנגן עם מטאליקה
אדוני הבובות. ג'וזף קווין מנגן עם מטאליקה
(צילום מסך)
לפני שהתחילו לג'מג'ם, סולן להקת מטאליקה, ג'יימס הטפילד, הביע את הערכתו לסדרה "דברים מוזרים" בכיכובו של קווין ואף כינה את עצמו "מעריץ גדול" שעוקב אחרי הסדרה מעונתה הראשונה. עוד הוסיף כי הוא נוהג לצפות בה עם ילדיו ותיאר את חוויית הצפייה המשותפת כ"חוויה מחברת". בהמשך, קווין סיפר למטאליקה על תהליך לימוד נגינת השיר Master of Puppets, כהכנה לצילום הסצנה, בעוד סולו הגיטרה בפרק הוקלט בפועל על ידי טיי טרוחיו, בנו של בסיסט מטאליקה, רוברט טרוחיו. "זה כל מה שהאזנתי לו במשך שנתיים", אמר קווין ללהקה. "אני מרגיש מאוד מחובר אליכם".
כזכור, הביצוע של דמותו של אדי מנסון ללהיט מ-1986 צבר תאוצה ברשת ואף זכה ל"דואט" עם מטאליקה בטיקטוק, שבו חברי הלהקה ניגנו במסך מפוצל לצד הסצנה מהסדרה. העניין המחודש בשיר הכניס אותו למצעד הבילבורד (במקום ה-40) לראשונה מאז יציאתו, ומספר הפעמים שהשיר הוזרם בשבועות העוקבים לשידור הפרק המדובר זינק במאות אחוזים.
לאחר סיום עונתה הרביעית של "דברים מוזרים", מטאליקה הודתה לאחים דאפר, יוצרי הסדרה, על כך ששילבו את Master of Puppets בצורה כל כך משמעותית בעלילתה. "זה כבוד אדיר להיות חלק כל כך גדול מהמסע של אדי ולהימנות עם כל האמנים המדהימים האחרים ששיריהם הופיעו בסדרה", כתבה הלהקה. ההצלחה האדירה של שירם של מטאליקה הגיעה לצד הצלחה נוספת של שיר ששולב בעלילת הסדרה ארבעה עשורים לאחר יציאתו, Running Up the Hill בביצועה של קייט בוש.
2 צפייה בגלריה
ג'וזף קווין מנגן עם מטאליקה
ג'וזף קווין מנגן עם מטאליקה
ג'וזף קווין מנגן עם מטאליקה
(צילום מסך)
בסיום סשן הנגינה עם קווין, מתופף הלהקה לארס אולריך התלוצץ, "אני רוצה להכריז שמטאליקה היא עכשיו חמישייה!". חברי הלהקה העניקו לשחקן מתנת פרידה מיוחדת לעת סיום - גיטרה זהה לזו שניגן עליה במהלך הסדרה, חתומה על ידי ארבעת חברי הלהקה. כשהלהקה עלתה לסט שלה בפסטיבל וביצעה את הלהיט המצופה - הוקרנו קטעי וידיאו של דמותו של אדי מנסון על המסכים.
פורסם לראשונה: 12:39, 31.07.22