איש הרדיו והדי ג'יי עפרי גופר, ששימש בשנים האחרונות כמנהל תחנות המוזיקה של כאן, הלך לעולמו הלילה בביתו, כשהוא מוקף במשפחתו, לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן, והוא בן 40. הלווייתו תיערך מחר (א') בשעה 18:00 בבית הקברות בחופית. גופר היה נשוי לשחקנית ולמגישה אביה מלכה.
1 צפייה בגלריה
עפרי גופר
עפרי גופר
עפרי גופר
(צילום: אריאל עפרון)
"עפרי היה ממעצבי הפסקול של תחנות הרדיו של כאן, ובמובנים רבים ממעצבי הפסקול המוזיקלי של ישראל כולה בשנים האחרונות", ספד לו מנכ"ל כאן גולן יוכפז, "הוא תרם תרומה משמעותית לחיזוק המוזיקה הישראלית ואומני ישראל - מתוך אהבה אדירה למוזיקה מכל סוג וליוצרים כולם. לפני ימים אחדים, כשפורסם סקר ההאזנה לתחנות הרדיו בישראל, ושוב תחנות המוזיקה של כאן שברו שיאי האזנה - סימסתי לעפרי שחלק משמעותי מאד מההצלחה הזו רשום על שמו. עפרי נפרד מאיתנו בשיא הצלחתו ותרומתו, לאחר שניהל מאבק גבורה מעורר השראה במחלתו. הוא יחסר לנו אישית ומקצועית. נתגעגע אליו מאוד".
גם סמנכ"ל הרדיו של כאן, לי-אור אברבך, נפרד מגופר: "עד הרגע האחרון עפרי המשיך לתכנן תוכניות לשובו, עוד עריכת מוזיקה אחת, עוד רעיון לתוכנית, והאמנו שינצח את המחלה הארורה וישוב. עפרי ייזכר תמיד כאחד ממעצבי הפסקול של ישראל. ידען, חד ורחב אופקים. לא היה מי שידע טוב ממנו לחבר בין הרגש והלך הרוח הציבורי למוזיקה - אהבתו הגדולה מכולן, שנייה אולי רק לאהבתו לאשתו אביה".
אשתו פרסמה פוסט באינסטגרם עם תמונה של השניים בצירוף הכיתוב, "המילים עוד יבואו כרגע יש לי חור בנשמה".

גופר, מעורכי המוזיקה הבכירים בישראל, החל את דרכו כעורך מוזיקה בגלי צה"ל ובגלגלצ. עם תום שירותו הצבאי שימש כעורך ברדיו תל אביב, היה עורך המוזיקה הראשי ברדיו אקו 99 ובהמשך עורך המוזיקה של ערוץ המוזיקה 24. בנוסף שימש כיועץ המוזיקה הראשי בתוכנית "אקס פקטור" ברשת. גופר נחשב לאחד מהדי-ג'יים הבולטים בארץ וניגן באינספור מסיבות, אירועים ופסטיבלים, בהם בפארק הירקון ובאצטדיון בלומפילד כשהיה חלק ממופע החימום של להקת הבלק אייד פיז ב-2006.
גופר הצטרף לתאגיד השידור לפני כחמש שנים, במהלכן ניהל את תחנות הרדיו של כאן. במהלך שנים אלה שימש גם כיו"ר ועדת הבחירה בשיר הישראלי לאירוויזיון שבחרה להיטים כמו "יוניקורן" ו"הוריקן".
גופר הותיר אחריו את אשתו השחקנית והמגישה אביה מלכה, לה נישא ב-2022, את אמו כרמל, אחים ואחיות.