בשנה וחצי מאז שהחליף כתובת מלוס אנג'לס לתל אביב, הספיק התושב קוונטין טרנטינו לעבור מגפה עולמית, את לידת בנו הבכור – וגם מלחמה עם חמאס וטילים מעל הראש. "זה היה די מטורף. הקשבנו לטילים שהתפוצצו בשמיים. אבל בזכות כיפת ברזל אפילו לא נכנסנו לממ"ד", הוא מספר בראיון בלעדי ל"ידיעות אחרונות", שיפורסם במלואו מחר בגיליון הכפול והחגיגי של "7 ימים". "החברים הישראלים שלי אומרים לי: 'אחרי הטילים, עכשיו אתה יכול להגיד שאתה ישראלי באופן רשמי'".
2 צפייה בגלריה
הזוג טרנטינו-פיק בחתונתם
הזוג טרנטינו-פיק בחתונתם
הזוג טרנטינו-פיק בחתונתם
(צילום: קורטיס דאל)
קוונטין (58), אשתו דניאלה פיק־טרנטינו והבן הצעיר שלהם, ליאו בן השנה וחצי, גרים בבית פרטי באזור כיכר המדינה בתל אביב. הקורונה הכריחה אותם להשתקע בישראל ולא לחיות על קו תל-אביב-לוס-אנג'לס".
איך הרגשת לחיות בארץ זרה בזמן מגפה? "בכנות, זה כנראה החלק הטוב ביותר בשהות בישראל - זו המדינה שהתמודדה בצורה הטובה ביותר בעולם עם הקורונה".
איך נראית לך ישראל אחרי כל כך הרבה זמן? "בתל אביב היה פרק זמן, לפני שבעה חודשים בערך, שבו הכל נפתח מחדש בבת אחת. זה לא קרה בארה"ב, וכשסיפרתי על זה שם - אף אחד לא האמין לי. הם היו המומים, 'המסעדות פתוחות?' ואתה אומר, 'כן, הן פתוחות, ומבקשים ממך לשבת והכל'. 'הברים פתוחים?', 'הברים פתוחים'. תל אביב מאוד מזכירה לי את לוס-אנג'לס - מזג האוויר, האקלים ואפילו חיי הלילה. העובדה שתל אביב קטנטונת מוצאת חן בעיניי. אני לא אוהב את זה שאל-איי ענקית".
כשאתה לבד עם ליאו, אתה גם מחליף חיתולים? "לא, דניאלה עושה את זה. לא בגלל שאני לא רוצה, היא פשוט אומרת, 'היי, אני מטפלת בזה. אתה יכול לעזור לי עם האמבטיה או לשחק איתו בכיף’".
2 צפייה בגלריה
קוונטין טרנטינו עם בראד פיט על הסט של 'היו זמנים בהוליווד'
קוונטין טרנטינו עם בראד פיט על הסט של 'היו זמנים בהוליווד'
קוונטין טרנטינו עם בראד פיט על הסט של "היו זמנים בהוליווד"
(צילום: AFP)
אתם צופים בסרטים ובסדרות בעברית? "אנחנו על ערוץ הפעוטות בעברית או על יוטיוב באנגלית. בדיוק התחלתי להראות לו את סנופי ואת צ'רלי בראון, וזה מוצא חן בעיניו. אבל התוכנית האהובה עליו הקבועות היא 'סמי הכבאי'. ודרך אגב, הדיבוב בעברית מוצא חן בעיניי הרבה יותר. הגרסה באנגלית הורסת את הסדרה".
מתי ייצא סרטו הבא והאחרון, מדוע דחה את ההצעה של נטפליקס והיחסים המורכבים עם הוריו: הראיון המלא עם קוונטין טרנטינו – מחר ב"ידיעות אחרונות", בגיליון הכפול והחגיגי של "7 ימים".