ברונו מארס עשה זאת שוב: אזלו הכרטיסים להופעה השנייה שנפתחה בישראל, כך הודיעו הערב (א') בהפקת המופע.
1 צפייה בגלריה
ברונו מארס
ברונו מארס
ברונו מארס
(צילום: KeyImage)
בעקבות הביקוש הגדול להופעה של מארס שתיערך ב-4 באוקטובר בפארק הירקון בתל אביב, אליה נמכרו כ-60 אלף כרטיסים תוך שעות, הבוקר נודע שתתקיים הופעה שנייה.
לכתבות נוספות בנושא ברונו מארס:
ההופעה תיערך ב-7 באוקטובר והכרטיסים הוצעו למכירה מוקדמת רק הערב, ותוך שעות ספורות ההפקה הודיעה כי אזלו עוד 60 אלף כרטיסים. כלומר, מארס מכר 120 אלף כרטיסים תוך פחות משתי יממות.
יש לציין כי בעקבות ההרשמה הגדולה למכירה המוקדמת הערב והביקוש הגדול - המכירה, שהייתה אמורה להיפתח מחר לאלה שלא נרשמו למכירה המוקדמת, לא תיפתח.
לפי גורמים בענף המוזיקה מדובר בטירוף שלא נראה בישראל שנים בהופעה בינלאומית. ב-1993 מייקל ג'קסון מילא את פארק הירקון פעמיים ברציפות, אולם אז דיברו על 50 אלף אנשים בכל ערב, ומדונה, שהגיעה לישראל בפעם הראשונה בשנות ה-90, הצליחה גם היא למלא את הפארק פעמיים ברציפות.
מארס בן ה-37 נחשב לאחד מכוכבי הפופ הגדולים בעולם ולאורך הקריירה שלו הזמר הוציא ארבעה אלבומים, שהכילו להיטים רבים בהם The Lazy Song, Just the Way you Are, Locked out of Heaven, Marry You, 24K Magic, That's What I Like, Finesse - שבהמשך הפך גם לרמיקס עם הראפרית קארדי בי, ו-Uptown Funk עם המפיק המוזיקלי מארק רונסון, לצד רבים נוספים.
לצד הלהיטים הקצביים, מארס נודע גם בבלדות הרבות שהקליט ושזכו להצלחה בהן Grenade, Versace on the Floor, It Will Rain ו-When I Was Your Man כשלאחרונה מיילי סיירוס רפררה אליו בלהיט הענק שלה Flowers, שיצא מוקדם יותר השנה. סך הכול מארס היה מועמד ל-31 פרסי גראמי וגרף 15 פסלונים מוזהבים במהלך הקריירה המצליחה שלו.
הופעותיו של מארס בישראל בחול המועד סוכות יחתמו קיץ עם שלוש הופעות בינלאומיות בפארק: רובי וויליאמס וגאנז אנד רוזס, שהופיעו בפארק בשבועיים האחרונים, ולהקת אימג'ן דרגונס שתופיע בישראל ב-29 באוגוסט.