הודעה מפתיעה של רשת: תוכניתו של רביב דרוקר, "אזור מלחמה", תרד מהמסך.
1 צפייה בגלריה
צבי יחזקאלי עם רביב דרוקר בערוץ 13
צבי יחזקאלי עם רביב דרוקר בערוץ 13
רביב דרוקר
(צילום: חדשות רשת 13)
בהודעה לתקשורת הסבירו בערוץ כי התוכנית תרד כיוון שבמקומה תעלה תוכנית קבועה שמטרתה "לבדל את עצמה ולתת לצופה אלטרנטיבת צפייה שונה מיתר הערוצים", כך נכתב.
בערוץ ניסו לגונן על המהלך וכתבו כי "'אזור מלחמה' החלה את דרכה תחת השם 'איזור בחירה', שעלתה לאוויר כתוכנית זמנית סביב סבב הבחירות האחרון ועם תחילת המלחמה הוסב שמה ל'איזור מלחמה'".
הורדת תוכניתו של דרוקר, שמניבה נתוני רייטינג נאים יחסית לערוץ, כשבחלק גדול מהזמן היא אף גוברת על המתחרות מכאן ומערוץ 14 - מגיעה כשברקע מתנהל מאבק עובדי חדשות 13 במינויה של המנכ"לית החדשה יוליה שמאלוב ברקוביץ'. יש לציין כי תוכניתו של דרוקר נמצאת תחת רשת ולא תחת חדשות 13, כך שאין מדובר, לפחות רשמית, במהלך שהגיע מהמנכ"לית החדשה.
בעקבות הורדת התוכנית, נערכה שיחת חירום קולית של כתבי חדשות 13 בקבוצת הווטצאפ, שבה הפרשן הכלכלי ויו"ר ועד עובדי חדשות 13, מתן חודורוב, אמר כי "ההחלטה תפסה אותנו בהלם", בעוד הילה אלרואי, ראש דסק הבריאות של ערוץ החדשות, הוסיפה כי "הורדת התוכנית של דרוקר - פעולת התאבדות של רשת".
עוד נאמר בשיחה כי מדובר בתוכנית בהפקה פרטית של דרוקר ולא של חברת החדשות, ולכן "ייתכנו קשיים משפטיים להכריז על כך סכסוך עבודה".