על אף המצב הביטחוני, כשברקע מבצע "מגן וחץ" וירי רקטות לישראל - הופעתו של אביב גפן בפארק הירקון תתקיים הערב (ה') כסדרה בתיאום ובאישור פיקוד העורף. בכך, גפן צפוי להופיע לראשונה בקריירה שלו בפארק הירקון בתל אביב מול קהל של עשרות אלפי צופים.
2 צפייה בגלריה
אביב גפן
אביב גפן
אביב גפן
(צילום: מוטי קמחי)
נשף הרוק של הזמר הוותיק, המתקיים יום לאחר יום הולדתו ה-50, הוא אירוע בניצוחו של גפן, שמתקיים כבר למעלה מעשור ומושך אליו אורחים מוזיקליים מפתיעים מהארץ ולפעמים גם מהעולם. השנה, עם זאת, הוא בחר לשמור את שמות האמנים המשתתפים בסוד.
למרות אישור פיקוד העורף, בין מעריציו של גפן היו כאלה שזעמו על ההחלטה לקיים את ההופעה. "חצי מדינה לא יכולה להוציא את האף מחוץ לבית, יש מנותק מזה?", כתב הגולש אילן. "איך אשאיר ילדים ואסע להופעה במצב הזה?".
גולש נוסף בשם ליאור: "לא הבנתי למה לקחת סיכון ולקיים את המופע? העיקר כדי לעשות אותו? מה זה הניתוק הזה מתושבי הדרום שלא יכולים להגיע ולא בראש לזה אפילו? למה לא לדחות ושכולם ייהנו מהמופע כמו שצריך בלי להיות בפחד שמשהו יקרה?".
"בהינתן שאנחנו גרים בעוטף ויש לנו שני ילדים קטנים, לא ריאלי להשאיר אותם עם בייביסיטר בבית. מדובר בהחלטה מנותקת וחצופה לקיים אירוע כזה גדול", כתבה גולשת בשם כרמית.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
ההופעה מתקיימת שבועות ספורים לאחר שהזמר איבד את אביו, הסופר והיוצר יהונתן גפן, שהלך לעולמו בגיל 76 בעקבות אירוע לבבי שנגרם בשל "מחלת טרשת העורקים שממנה סבל". במהלך השבעה הזמר הוותיק קיבל אישור מרב להופיע בטקסי יום הזיכרון וכן בחגיגות יום העצמאות, מפני ש"פרנסתם של אחרים תלויה בכך". במהלך הופעותיו ביצע כמה מהשירים שכתב אביו, בהם "פחות אבל כואב" ו"הנסיך הקטן".
בתוך כך, גם הפקת ההופעה של הבקסטריט בויז - שאמורה להתקיים בשבת הקרובה בלייב פארק שבראשון לציון - מעדכנת כי נכון לכתיבת שורות אלה הערב יתקיים כמתוכנן, בכפוף להתפתחויות הביטחוניות.
2 צפייה בגלריה
בקסטריט בויז
בקסטריט בויז
בקסטריט בויז
(AP Images)
"בשלב זה אנחנו מתנהלים כרגיל, תוך כדי שאנחנו עוקבים ומתעדכנים כל הזמן גם מול הגורמים השונים בחו"ל וגם מול הגורמים בישראל", נמסר מחברת ההפקה לייב ניישן ישראל.
"חשוב לנו שתדעו שגם צוות ההפקה בארץ וגם המנהלים וצוות ההפקה של הלהקה ממשיכים כרגע בהתאם ללוח הזמנים שנקבע ונמצאים בשיא ההכנות למופע", הוסיפו. "‎כידוע, הלהקה כבר נמצאת במזרח התיכון וסיימה את הופעותיה במצרים ואבו דאבי. בשלב זה לא חל כל שינוי במועדי ההגעה של הלהקה לישראל".
הבוקר חידש הג'יהאד האיסלאמי את ירי הרקטות לעבר עוטף עזה, וממועצת אשכול נמסר כי זוהו נפילות בשטחים פתוחים. צה"ל חידש את התקיפות בצפון הרצועה.