סערת ההופעה של אביב גפן בפארק הירקון לא נרגעת: אחרי שהזמר סיים את נשף הרוק בפארק הירקון בהצלחה - למרות הסיכון והחשש מירי טילים במסגרת מבצע "מגן וחץ" - כעת רוכשי הכרטיסים שלא היו יכולים להגיע מבקשים פיצוי ונתקלים בסירוב - למעט תושבי עוטף עזה.
1 צפייה בגלריה
מתוך נשף הרוק של אביב גפן
מתוך נשף הרוק של אביב גפן
מתוך נשף הרוק של אביב גפן
(צילום: רז גרוס)
במהלך היום (א') נפתחה קבוצת ווטסאפ להתאגדות על מנת דרישת פיצוי, למעלה מ-500 אנשים כבר הצטרפו כשהם מאיימים כי אם לא יקבלו מענה - לא יהססו לתבוע ייצוגית.
"ביזיון!", אמרה שירה בשיחה עם ynet. "התקשרנו לקבל זיכוי עבור ההופעה של אביב גפן ולא מוכנים לזכות אותנו! מזכים רק את תושבי העוטף בלבד. שיתביישו".
גולשת אחרת שביקשה פיצוי כתבה: "התשובה שקיבלתי היא שאביב גפן וההפקה שלו החליטו לזכות או להעביר להופעה אחרת רק את מי שהוא תושב עוטף עזה. חייבת להגיד שזה לא פייר. יש אנשים שממש חששו לצאת מהבית בגלל המצב וויתרו, אנשים עם ילדים שלא רצו להשאיר את הילדים שלהם בבית לבד באזעקות".
נשף הרוק של אביב גפן
בתגובה לדברים, אביב גפן מסר: "אני רוצה להודות לכל עשרות אלפי האנשים שהגיעו למופע בפארק הירקון לנשף השנתי שלי, נשף רוק 11. ‏כפי שידוע, המופע התקיים באישור ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. ‏לכל קהל רוכשי הכרטיסים שלא הגיעו ופנו למענה המסודר במשרדי קופות תל אביב - ‏חברת ההפקה לומדת את הנושא ובימים הקרובים תימסר תשובה בנושא".