דה וויקנד נבחר להיות האמן שיוביל את מופע המחצית הנחשק של הסופרבול, שייערך ב-7 בפברואר 2021 בטמפה ביי, כך חושף הערב (ה') הזמר בפוסט שהעלה לעמוד הטוויטר שלו.
2 צפייה בגלריה
דה וויקנד
דה וויקנד
דה וויקנד
(צילום: gettyimages)
בכך, הזמר הקנדי בן ה-30 מצטרף לרשימה אקסקלוסיבית למדי של אמנים שהופיעו בשנים האחרונות על במת הענק, כמו ביונסה, שאקירה וג'יי לו, ליידי גאגא, ברונו מארס, ג'סטין טימברלייק, מארון 5 ועוד.
"מאז שהיינו קטנים צפינו כולנו באמנים הגדולים בעולם מופיעים בסופרבול, ואפשר רק לחלום להגיע למעמד הזה", אמר דה וויקנד בהצהרה. "אני נרגש, לכבוד הוא לי להיות במרכז הבמה הענקית הזו השנה".
על הפקת המופע אמונה חברת התקליטים של ג'יי זי, רוק ניישן, זו השנה השנייה ברציפות. בתגובה לבחירה בדה וויקנד, אמר עליו הראפר כי הוא "המציא צליל משלו", עם ייחודיות מלאת נשמה שלדבריו הגדירה דור חדש במוזיקה ובאמנות. בשנים האחרונות, הוציא דה וויקנד להיטים שכבשו את צמרות מצעדי הלהיטים, כמו Can’t Feel My Face, Starboy, I Feel It Coming ועוד, שככל הנראה ימצאו את דרכם לבמת הסופרבול.
2 צפייה בגלריה
דה וויקנד
דה וויקנד
דה וויקנד
(צילום: AFP/MTV)
עקב אילוצי נגיף הקורונה, ליגת ה-NFL הודיעה לפני כחודש כי במהלך האירוע ימלאו רק כ-20 אחוז מהמושבים שבאיצטדיון ריימונד ג'יימס. כמו כן, הפקת המופע תיאלץ להתמודד עם בעיה משמעותית נוספת, שכן עבור ההופעה יידרש צוות של מאות עובדים להרכיב בזריזות את הבמה, ולאחר מכן גם לפרק אותה בזמן קצרצר של 30 דקות.