בדרך לשיתוף פעולה של המקום השני והשלישי באירוויזיון? ל-ynet נודע כי אנשיה של נועה קירל מאוד רוצים להביא ארצה את קארייה, הראפר הפיני ששר את "צ'ה צ'ה צ'ה" וכבש את המקום השני באירוויזיון, כדי שיתארח בהופעה הצפויה של קירל בפארק הירקון בספטמבר, אולם טרם נעשתה פנייה רשמית אל הזמר.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל וקארייה
נועה קירל וקארייה
נועה קירל וקארייה
(צילום: Corinne Cumming/EBU, AP)
בשל אילוצים טכניים יש עיכוב של בהכרזה הרשמית על ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון, אולם הזמרת הצעירה רוצה שההופעה תצא לדרך, וגם בקרב מנהלה רוברטו בן שושן ושאר הצוות יש תמימות דעים שההופעה הזאת צריכה להתקיים, ועל כן, גם במישור הטכני נעשים מאמצים כדי לפתור את האילוצים עד כמה שאפשר.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
אחת הסוגיות שעלו במהלך ההכנות להופעה בפארק הירקון של קירל שצפויה כאמור להיערך בספטמבר ב-17 או ב-21 בחודש, היא האורחים: בסביבתה של קירל מאוד היו רוצים להביא ארצה את קארייה, הזמר מפינלנד שהגיע למקום השני באירוויזיון שבו השתתפה הזמרת.
כבר מאחורי הקלעים נרשמה בין קירל לקארייה מערכת יחסים טובה, כשאחד מהרגעים היפים שרק לצלילי השיר "פנתרה" יחד עם המשלחת הישראלית.
נועה קירל מלמדת את תנועות הריקוד של יוניקורן
(צילום: באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי (EBU))
בריאיון מיוחד של קארייה לעומר טסל ב-ynet הראפר נשאל איך יגיב אם תגיע הצעה רשמית מקירל להופיע איתה בפארק הירקון. "או מיי גוד, וואו. אם זה יקרה אז אני אעשה את זה", אמר הזמר והוסיף כי יש לו לוח זמנים לחוץ אבל הוא מקווה להגיע והוסיף: "אולי יום אחד אני אוכל לבוא להופיע במדינה שלכם ונעשה יחד משהו משוגע".