התרגשות ודמעות באולפני החדשות: לפני מספר שעות הותר לפרסום כי החטופים נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), שלומי זיו (40) ואנדרי קוזלוב (27) חולצו מרצועת עזה בפעולה של כוחות צה"ל. שחרורם המרגש הבוקר (שבת) לא פסח גם על מגישי וכתבי ערוצי הטלוויזיה שהתקשו להסתיר את הדמעות. צפו:
ערד ניר מתקשה לעצור את הדמעות בשידור
(צילום: חדשות 12)

בחדשות 12 המגיש ערד ניר לא הצליח לעצור את הדמעות כששידר את סרטון התגובה של אביה של נועה ארגמני לחדשות על שחרורה. אליו הצטרפו גם ניר דבורי ואוהד חמו בקול רועד מהתרגשות.
1 צפייה בגלריה
ערד ניר ואלמוג בוקר מתקשים לעצור את הדמעות בשידור
ערד ניר ואלמוג בוקר מתקשים לעצור את הדמעות בשידור
ערד ניר ואלמוג בוקר מתקשים לעצור את הדמעות בשידור
(צילום: חדשות 12, חדשות 13)
ניר עצמו פצח במונולוג חיובי ומפרגן לכל העוסקים במלאכה - כשחזר על המשפט "כל הכבוד לצה"ל", ולכל מי שעסק במלאכת השחרור - שב"כ, מוסד, הקבינט והממשלה.
גם בחדשות 13 לוסי אהריש ואלמוג בוקר (גילוי נאות - קרוב משפחה של כותב שורות אלה) לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות והדמעות. בוקר דיווח על יום הולדתו של אביה של נועה ארגמני, אהריש ביקשה ממנו שלא להתחיל עם הדמעות כי היא לא תעמוד בכך - ובוקר הוסיף כי "לא אכפת לי לבכות דווקא עכשיו אחרי כל כך הרבה רע שראינו פה".
הארבעה נחטפו ממסיבת הטבע ברעים, שם עבדו או בילו לצד חבריהם. הם חולצו במבצע מורכב של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, שפעלו בלב נוסייראת, שבו נפצע לוחם ימ"מ באורח קשה. הם הועברו לבית החולים שיבא תל השומר, ונמסר כי מצבם הרפואי תקין.