קמפיין מצמרר להשבת החטופים - במקום הפרסום לעליית "האח הגדול". לקראת עליית תוכנית הריאליטי בשבוע הבא, נתלו שלטי חוצות ברחבי הארץ - ובסרטון ברשתות החברתיות שיבצו בשלטים את תמונות החטופים כדי לעורר את המודעות.
קמפיין תגובה לעליית "האח הגדול"
( צילום: shacahr filer, f&fbrandvertising)
כך לדוגמה, במקום "האם תתאהבו ביהב" - שם של דייר שצפוי להיכנס לבית "האח הגדול" - החליפו את השם לזו של התצפיתנית נעמה לוי והוסיפו את תמונתה מסרטון חטיפת התצפיתניות.
בסרטון שנעשה לפי גורמים בשיתוף פעולה עם המטה להשבת החטופים נכתב: "'האח הגדול' חוזר, האחים והאחיות שלנו לא. לא חוזרים לשגרה עד שמחזירים את האחים והאחיות של כולנו".
1 צפייה בגלריה
מתוך קמפיין התגובה לעליית "האח הגדול"
מתוך קמפיין התגובה לעליית "האח הגדול"
מתוך קמפיין התגובה לעליית "האח הגדול"
(צילום: Shacahr Filer, f&fbrandvertising)
יש לציין כי "האח הגדול" אינה תוכנית הריאליטי הראשונה ששבה למסך מאז הטבח של ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר, מאז שודרה עונת "הכוכב הבא לאירוויזיון", "מאסטר שף", "פקין אקספרס", ובקרוב כאמור "האח הגדול" לצד "רוקדים עם כוכבים".