"אל תדאגי יקירתי", סרטה החדש של השחקנית והבמאית אוליביה וויילד, יפתח את פסטיבל הסרטים ה-38 בחיפה, אשר יתנהל בחול המועד סוכות (8-17 באוקטובר). הסרט יעלה על המסכים בישראל ב-13 באוקטובר.
2 צפייה בגלריה
מתוך "אל תדאגי יקירתי"
מתוך "אל תדאגי יקירתי"
הסרט עורר הדים עוד לפני בכורתו בפסטיבל ונציה האחרון. מתוך "אל תדאגי יקירתי"
(יחסי ציבור)
הסרט, מותחן פסיכולוגי, מתאר עיירה קטנה ואידילית בשנות ה-50, שבה כל הגברים מועסקים באתר ניסויים מסתורי, בעוד שנשותיהן הן עקרות בית הנהנות מחיי שפע שלווים. אלא שאחת מהנשים, אליס (בגילומה של פלורנס פיו, "מידסומר"), מוטרדת מאופיו המסתורי של הפרויקט בו עסוקים הגברים בעיירה, מה שיוצר עימות בינה ובין בעלה (הזמר הארי סטיילס) ומנהלו הכריזמטי של הפרויקט (כריס פיין, "וונדר וומן") - ויוצר אדוות במרקם החברתי של העיירה הקטנה, אשר יובילו לתוצאות בלתי צפויות.
"אל תדאגי יקירתי" - טריילר
עוד לפני בכורתו בפסטיבל ונציה האחרון עורר "אל תדאגי יקירתי" הדים בשל מערכת היחסים שנוצרה במהלך הצילומים בין וויילד, שגם מככבת בסרט, ובין סטיילס, בן זוגה כיום. כשיצא הפרויקט לדרך הייתה וויילד נשואה לשחקן ג'ייסון סודייקיס. מעט לפני הקרנת הבכורה בוונציה עלה הסרט שוב לכותרות לאחר שווילד סיפרה בריאיון כי פיטרה מהצילומים את השחקן שיה לה-בוף. לה-בוף, מצדו טען כי מדובר בשקר, ואף פרסם סרטון וצילומי מסך מהתכתבויות בין השניים שבהם וויילד מפצירה בו להישאר. גם היעדרה של כוכבת הסרט פלורנס פיו מהפרמיירה עוררה תהיות באשר לסכסוך אפשרי בינה ובין ויילד, שעליו נפוצו שמועות.
כסרט הנעילה של פסטיבל הסרטים חיפה נבחר "השתיקה", סרטו החדש של שמי זרחין ("אביבה אהובתי", "העולם מצחיק"), והשביעי בבימויו.
2 צפייה בגלריה
מתוך "השתיקה"
מתוך "השתיקה"
דרמה משפחתית המשולבת במותחן פוליטי. מתוך "השתיקה"
(צילום: דוד סקורי)
הסרט, דרמה משפחתית המשולבת במותחן פוליטי, עוקב אחר אביהו (מוריס כהן), איש טלוויזיה שחייו מסתבכים אחרי שאמו (לבנה פינקלשטיין) הפסיקה לדבר, ותלמידו לשעבר (אושרי כהן) הופך למועמד המוביל בבחירות לראשות הממשלה, וזאת למרות שהוא שומר על שתיקה מהדהדת. עוד מככבים אסתי זקהיים, ליאת הר לב, צחי הלוי, לירון בן שלוש ושחקנים נוספים.