כמה מתושבי חיפה שנשאו הבוקר (א') את עיניהם מעלה, נדהמו לראות מחזה שכמו לקוח מסרט אקשן - אדם תלוי בין שמיים וארץ, בעודו אוחז באחת הקרוניות של רכבל חיפה. צפירת הרגעה נרשמה כשל-ynet נודע שזוהי אכן סצנה מצולמת מתוך סרט שיעלה על המסכים בקיץ הבא.
2 צפייה בגלריה
אדם תלוי מחוץ לקרונית ברכבל חיפה
אדם תלוי מחוץ לקרונית ברכבל חיפה
אדם תלוי מחוץ לקרונית ברכבל חיפה
הפעלול התרחש סמוך לשעה שבע בבוקר, כשמספר עוברי אורח ונהגים הבחינו לפתע באדם תלוי באוויר ותיעדו את הרגעים הללו. בתחילה התעורר חשש כי מדובר באירוע חמור שעלול להסתיים באסון, אך אז נודע כי זהו סרט שמצטלם בעיר בתיאום עם כלל הגורמים ותחת כללי בטיחות נוקשים.
"הבוקר צולמה בחיפה סצנה ברכבל ברחוב סטלה מאריס, שבה פעלולן קפץ על קרונית הרכבל ונתלה עליה באוויר", נמסר מהפקת הסרט ל-ynet. "הפעלול בוצע באופן מאובטח ומקצועי, לאחר סיורים מקדימים ותכנונים של מהנדס בטיחות. אל תנסו זה בבית".
2 צפייה בגלריה
הרכבל בחיפה
הרכבל בחיפה
אל תנסו את זה בבית. הרכבל בחיפה
(צילום: אלעד גרשגורן)
עוד נאמר כי "הפעלול בוצע בשיתוף הנהלת הרכבל, ונעשה במחשבה בשעות הבוקר המוקדמות, לפני פתיחת הפעילות של הרכבל וללא הפרעה לתנועה ולתושבים. הסרט יעלה בקיץ הבא על המסך הגדול".
פאחר ביאדסי, מנכ"ל "רכבל חיפה", אמר ל-ynet: "הצילומים הבוקר בוצעו בתיאום מלא עם הנהלת הרכבל. הסרט חשוב לחיפה ובא להדגיש את המקומות היפים והמיתולוגיים של העיר. לכבוד הוא לנו שהפקת הסרט החליטה לצלם את אחת הסצנות ב'רכבל חיפה' שהפך בעשרות השנים האחרונות לאחד מסמלי העיר".