הקלה משמעותית בתנאי המעצר של סוכן הדוגמניות לשעבר שי אביטל: ל-ynet נודע כי בית המשפט החליט לשחררו ממעצר בית בשעות היום, ואילו בשעות הלילה יוכל לצאת מכתובת המעצר בליווי פיקוח מאושר.
1 צפייה בגלריה
שי אביטל בבית המשפט
שי אביטל בבית המשפט
שי אביטל בבית המשפט
(צילום: מוטי קמחי)
שופט בית המשפט השלום בתל אביב אור ממון הוסיף כי בחלוף שלושה חודשים אם יעמוד סוכן הדוגמניות, שמואשם בעבירות מין, בתנאים שהציב לו ולא יבצע עבירות נוספות - גם ההגבלות הללו יוסרו. עו"ד רוית שפיר מהפרקליטות התנגדה להקלות בתנאי המעצר - אבל לא ערערה.
ההקלות הללו מצטרפות להקלה שהוחלט עליה בנובמבר בשנה שעברה, אז הוחלט להסיר את האזיק האלקטרוני מאביטל.
אביטל זומן לראשונה לחקירה בתחילת אוקטובר 2021, אחרי שנאספו ונחשפו עדויותיהן של כ-30 נשים שהתלוננו כי הוא הטריד אותן מינית. עם זאת, מאז אותו זימון, אביטל עזב את הארץ והוסגר לישראל מהולנד כעבור חודשים רבים.
לפני כשנה התברר כי הפרקליטות בחרה לגנוז 20 תלונות נגד אביטל מתוכן שש שנסגרו בעקבות התיישנות, תשע בגלל בקשתן של המתלוננות שלא להמשיך בחקירה בעניינן, וחמש בגלל שיקולים ראייתיים. בדצמבר בשנה שעברה, נסגרה תלונה נוספת במשטרה בגין עבירת מין כנגד סוכן הדוגמניות שי אביטל. כעת, בחקירה נגדו ישנו כתב אישום בגין פגיעה בשתי מתלוננות וחשד לשיבוש חקירה.
ליבת משפטו של שי אביטל - שלב ההוכחות - טרם החל.
עו"ד ששי גזעו"ד ששי גזצילום: אביגיל עוזי
עורך דינו של אביטל ששי גז מסר בתגובה: "דיברו על כ-30 תיקים שמהם נשארו רק שניים, ואני מאמין שגם מהשניים האלה יזוכה בבית המשפט".