כוכב סדרת הטלוויזיה המיתולוגית "המורדים", פליפה קולומבו, יגיע ישראל להופעה אחת שתתקיים ב-2 במאי ברידינג 3 שבתל אביב - כך הודיעה היום (ב') הפקת המופע באופן רשמי. מחיר כרטיס יעמוד על 299 שקלים.
2 צפייה בגלריה
פליפה קולומבו
פליפה קולומבו
פליפה קולומבו
(צילום: כריסיטיאן תות)
קולומבו, שהופיע בעבר בישראל עם כוכבי "המורדים", ואף שב לארץ בספטמבר האחרון עם פלורנסיה ברטוטי ("פלוריסיינטה") ורוסיו איגרסבלו ("כמעט מלאכים") להופעה שהתקיימה בהיכל מנורה, מגיע הפעם לבדו עם מופע הסולו שלו, Cerca De Ti.
"ישראל תמיד נתנה לי תחושה של בית", אמר הזמר והשחקן בהודעה לעיתונות, "בביקור האחרון שלי הכול היה גדול ומרהיב, הוא עבר מהר מדי ונשאר לי טעם של עוד. הבנתי כמה התגעגעתי לקהל וכמה אני אוהב את המדינה הזאת. עכשיו אני מגיע פעם נוספת למופע סולו משלי, כדי שאוכל להסתכל לכל אחד ואחת מכם בעיניים ולהתרגש יחד אתכם".
לדברי ההפקה, המופע יכלול עיבודים חדשים לשירים מהסדרות שבהן השתתף קולומבו - "המורדים" ו"קטנטנות", לצד שירים מקוריים מאלבומו החדש.
2 צפייה בגלריה
"המורדים" בישראל
"המורדים" בישראל
פליפה קולומבו (שני משמאל) עם כוכבי "המורדים" בישראל
(צילום: יריב כץ)
קולומבו, כזכור, נחשב לאחד מכוכבי הטלוויזיה המוכרים והאהובים ביותר בישראל של תחילת המילניום, כאשר את הרומן עם הקהל המקומי החל כבר ב-1999 בסדרת הטלוויזיה "קטנטנות". יחד עם חלק מהשחקנים שהכיר על סט צילומי הסדרה, הוא עבר לככב ב"המורדים", שגם היא התקבלה באהבה גדולה בקרב קהל המעריצים והצופים.