השחקן שוטי גטווה יהיה הכוכב הבא של הסדרה "דוקטור הו" – כך הודיעה היום (א') רשת BBC. גטווה יהיה השחקן השחור הראשון שייכנס לתפקיד האייקוני, והוא יחליף את ג'ודי וויטאקר, שהייתה האישה הראשונה שלוהקה לתפקיד בסדרה המשודרת מאז 1963.
2 צפייה בגלריה
אנקוטי גטוואה
אנקוטי גטוואה
שוטי גטווה
(צילום: AP)
גטווה הוא שחקן סקוטי בן 29 שנולד ברואנדה. תפקידו הבולט עד כה היה בסדרה "חינוך מיני" בנטפליקס, ובעתיד הוא צפוי להשתתף בסרט "ברבי", שעתיד לצאת ב-2023, בכיכובה של מרגו רובי. גטווה יהיה הדוקטור ה-14 בסדרת המד"ב האהובה של BBC.
גטווה אמר בתגובה: "אין מילים מדויקות שיתארו את איך שאני מרגיש - תערובת של כבוד גדול, התרגשות גדולה וכמובן, גם קצת פחד. התפקיד הזה והתוכנית הזאת אומרים כל כך הרבה לאנשים רבים ברחבי העולם, כולל לי, וכל אחד מקודמיי בתפקיד, המוכשרים להפליא, טיפל באחריות המיוחדת הזאת במיטב היכולת. בניגוד לדוקטור, יש לי רק לב אחד אבל אני אתן את כל כולו לתוכנית".
2 צפייה בגלריה
מתוך "חינוך מיני", עונה 3
מתוך "חינוך מיני", עונה 3
גטווה ב"חינוך מיני", עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)
ראסל ט.דיוויס, אחד מהיוצרים החתומים על גלגולה הנוכחי של "דוקטור הו", הוסיף: "העתיד פה והוא שוטי... זה כבוד לעבוד איתו, ואני לא יכול לחכות להתחיל. אני בטוח שאתם מתים לדעת יותר, אבל אנחנו עסוקים עכשיו בסיום האפי עם ג'ודי. אני מבטיח לכם, 2023 תהיה מדהימה".