הישג נוסף לרזומה של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן שצפויה להצטרף לקאסט השחקנים של העונה החדשה של סדרת האימה הפופולרית "אימה אמריקאית", כך אושר היום (ב') באתר "וראייטי". את הבשורה שיתפה קרדשיאן בעמוד האינסטגרם שלה, בו פרסמה סרטון טיזר שחשף כי תצטרף לשחקנית אמה רוברטס.
1 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
(צילום: AP)
עוד נחשף בסרטון כי שם העונה החדשה יהיה Delicate. גם רוברטס שכיכבה בעבר בעונות קודמות של הסדרה - בהן עונה 3 ("הכישוף"), עונה 4 ("פריק שואו"), עונה 7 ("הכת"), עונה 8 ("אפוקליפסה") ועונה 9 ("1984"), פרסמה את אותו הסרטון וריפררה לשם החדש של העונה: "הקיץ הזה, קים ואני עדינות". בשלב זה, טרם נחשפו פרטים נוספים לגבי הדמות שתגלם כוכבת הריאליטי, גודל תפקידה, או מידע כלשהו על העונה ה-12 במספר של האנתולוגיה.

"קרדשיאן היא בין כוכבות הטלוויזיה הגדולות והמבריקות בעולם ואנו שמחים לקבל אותה בברכה למשפחה", הגיב יוצר הסדרה ראיין מרפי. "אמה רוברטס ואני מתרגשים לשתף פעולה מי שמהווה אייקון תרבותי. האלי פייפר כתבה תפקיד מהנה, מסוגנן ומפחיד במיוחד עבור קים. העונה הזו לא דומה לשום דבר שעשינו אי פעם".
לפי הדיווחים קים ומרפי שומרים על קשרי חברות, כאשר בקיץ שעבר החלו לדון בכתיבת דמות ייעודית עבור קים לעונה החדשה, בעקבות הופתעה ב-2021 בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב".
קים קרדשיאן היא אחת מכוכבות הריאליטי המוכרות בעולם, כאשר הפריצה הגדולה הגיעה בעקבות תוכנית הדוקו-ריאליטי האמריקנית "משפחת קרדשיאן" ששודרה במשך 20 עונות. זוהי לא הפעם הראשונה שהכוכבת מופיעה על המסך הקטן, הרחק ממחוזות הריאליטי, כאשר שיחקה בתפקידי אורחים שונים בסדרות "איך פגשתי את אמא", "רוק 30", "מרוששות", וגם בסרט "אושן 8", מסתמן כי תפקידה ב"אימה אמריקאית" צפוי להיות הבולט ביותר עד כה.
את "אימה האמריקאית" יצר ראיין מרפי, מי שעומד גם מאחורי הסדרה "גלי", כאשר כל עונה עוסקת בנושא אחר. מאז שעלתה ב-2011, הפכה הסדרה פופולרית ואהובה בקרב קהל הצופים והמבקרים כאחד.